Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun 5-kymppinen hankkii tatuoinnin

Vierailija
26.01.2021 |

Mitä ajattelet?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni vaikka satavuotias voi hankkia tatuoinnin. Itse en voi noita sietää, mutta jokainen saa tehdä ihan mitä omalle keholleen itse haluaa. Samoin mua ei hetkauta toispuoleinen kalju, vihreä tukka tai lävistykset yms. Ikävän näköiset, mutta ei kuulu minulle mitenkään. 

Vierailija
2/33 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huvittavaahan on, kun viisikymppinen nainen "löytää minuutensa" ja tajuaa että sisällä asuu joku pieni rokkimimmi jne. Olkapäähän ruusu, delfiini tai perhonen. Kukin tavallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetetty tapaus.

Vierailija
4/33 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menetetty tapaus.

Missä suhteessa?

Vierailija
5/33 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ryppyiseen nahkaan tehdään tatuointi 😅

Avustajatko venyttää nahkaa ja tatuoija tikkaa kuvaa 😂

Vierailija
6/33 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemminpa olen kenenkään tatuoinnin hankkimista todistamassa. Jos olisin, ainakin luulen sen ikäisen tietävän haluavansa sen. Ainakin kuvittelisin, että harvemmassa ne viisikymppisen hairahdukset kuin nuoremmilla.

Vierailija
7/33 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että hyvä kun tekee juuri mitä itse tahtoo, vaikka joidenkin mielestä viisikymppisen pitäisi näyttää jo konservatiiviselta harmaavarpus-mummelilta, koska kaikki persoonallisuus tyylissä kuuluu vain nuoruuteen.

Vierailija
8/33 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden läskin sairaseläkkeellä olevan entisen makeiskauppiaan, joka yli 45-vuotiaana alkoi ottaa koko kropan täyteen tatuointeja ja lopulta otti kaljuun kalloonsa ison lohikäärmetatuoinnin, joka peittää suuren osan poskea ja ohimoa ja sitten toiselle puolelle päälakea ison pistoolitatuoinnin. Vissiin mania vähän riistäytynyt käsistä.

Vierailija
9/33 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika huvittavaahan on, kun viisikymppinen nainen "löytää minuutensa" ja tajuaa että sisällä asuu joku pieni rokkimimmi jne. Olkapäähän ruusu, delfiini tai perhonen. Kukin tavallaan.

Eikö juuri viisikymppisissä tai vähän iäkkäämmissä ole niitä aidoimpia rokkimimmejä? Sitä nuoremmat tuskin on kuulleetkaan aitoa rokkia livenä.

Vierailija
10/33 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö juuri viisikymppisissä tai vähän iäkkäämmissä ole niitä aidoimpia rokkimimmejä? Sitä nuoremmat tuskin on kuulleetkaan aitoa rokkia livenä.

Tosiaan kuulostaa oudolta, että 'löytäisin' itsestäni jotain, joka on ollut siellä jo vuosikymmeniä. N52v.

Vierailija
11/33 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menetetty tapaus.

Missä suhteessa?

Parisuhteessa. Parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
12/33 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Enemmän ajattelen että kylläpä sinulla on ongelmat jos toisten asiat noin paljon häiritsee. Taitaa olla elämässä tekemisen puutetta.

Vierailija
13/33 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää uskotella, että on ollut nuorena merillä, huumepiireissä tai vankilassa ja tatska unohtu ottaa silloin. Noloa.

Vierailija
14/33 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättää lähinnä sääliä, miten jotkut voi olla niin hölmöjä, että hankkivat tatskoja tai mikä pahinta, nenärenkaita tms.

Vierailija
15/33 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni oli yli 60v kun hankki ensimmäisen tatuointinsa. :D

Vierailija
16/33 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittää uskotella, että on ollut nuorena merillä, huumepiireissä tai vankilassa ja tatska unohtu ottaa silloin. Noloa.

Tai sit kaihoisasti muistelee nuoruuden jännää miestä, kun sillä oli vankilatatuointeja.

Vierailija
17/33 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi parempi laitattaa semmoiseen kohtaan missä nahka ei löysty tai että sitä pystyy kiristämään siististi ja kuvioksi pullistumista kestävä. 

Vierailija
18/33 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin fiksua minkään ikäisellä. Tatskat on mielestäni rumia, iho kuin käärme.

Vierailija
19/33 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään. Ystäväni sai lapsiltaan tatuointilahjakortin 50-vuotislahjaksi. Ei viisikymppisen iho ole vielä ryppyinen ja venynyt.

Mitä se tatuointi ketään muuta haittaa

Vierailija
20/33 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Kerran täällä vaan eletään. Kukaan ei saa mahdollisuutta toiseen elämään, joten jos haluaa tehdä jotain, se pitää tehdä nyt.