Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsisti, et ole koskaan mitään

Vierailija
26.01.2021 |

Voi yhtä huonosti, mitä olet muille aiheuttanut.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NArsistiko voisi huonosti..? Älä naurata! :D

Vierailija
2/21 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti on omasta mielestään jumalasta seuraava. Ylöspäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkaahan ihmeessä hyväksikäyttäjän nimikirjaimia tai asuinpaikkakuntaa. Onko mies vai nainen? Mitä teki?

Moni narskis ei tiedä sellainen itse olevansa.

Toisaalta aloitus haisee.

Vierailija
4/21 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko viisaampaa toivoa hänelle paranemista!

Vierailija
5/21 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NArsistiko voisi huonosti..? Älä naurata! :D

Jos et ymmärrä että todellakin voi, niin et ole ymmärtänyt jotain olennaista narsismista. Ei se tietenkään sen takia kärsi eikä koe tunnontuskia, mitä on muille tehnyt.

Vierailija
6/21 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä narsku sinulle teki?

Vierailija
7/21 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole viisasta toivoa mahdottomia.

Vierailija
8/21 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää narskuja, kyllä niiden kanssa toimeen tulee. Moni lisäksi muuttuu paremmaksi kun heillekin antaa arvoa ja välillä myös kyseenalaistaa heitä eli toimii kuten muidenkin ihmisten kanssa. 

Vierailija
9/21 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap purkaa omaa huonovointisuuttaan, luulen.

Ja kun oikein purkaa itseään ja sitä ainoaa oikeata näkemystään, ei ihme että muut voivat huonosti.

Hassua. Lähdin jokin aika sitten pois tiettyjen ihmisten lähettyviltä koska tekivät kaikenlaista ikävyyttä.

Jotenkin tuntuu että nää "sieluntuhoojat" saa manipuloitua ihmiset tarinoillaan hovijuustoonsa.

Onneksi on vain tunne. 💞😄❣️🤔💖🤭🙏😃🤗

Vierailija
10/21 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko onnellinen ihminen jolla on terveet rajat?

Vierailija
11/21 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo! Toivotaan että heidän omatuntonsa heräisi ja he ymmärtäisivät väärien tekojensa todellisen luonteen.

Toivotaan että he ymmärtäisivät, että ihmisen arvo on siinä miten kohtelee muita ja siten he ovat mitättömiä.

Toivotaan että normaalin paranemisen puitteissa heidän itsekritiikkinsä heräisi, ja häpeäisivät. Sillä häpeä kuuluu aina vain tekijälle. Syy on yksin kiusaajassa.

Vierailija
12/21 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota, maailmassa on monenlaisia termejä, tämä narsisti on minusta niistä poikkeava johtuen siitä että sille ei ole kunnollista määritelmää. Esimerkiksi osaan hahmottaa heti jos henkilöstä sanotaan "on m**kku", "on vit**mainen", mutta jos on narsisti, minulle ei muodostu kuvaa. Voiko joku auttaa ?

Vierailija
13/21 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

80äo väittely taas menossa. Narsisti pärjää työelämässä, koska manipuloi kaikki puolelleen. Ja ylenee.

Vierailija
14/21 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tota, maailmassa on monenlaisia termejä, tämä narsisti on minusta niistä poikkeava johtuen siitä että sille ei ole kunnollista määritelmää. Esimerkiksi osaan hahmottaa heti jos henkilöstä sanotaan "on m**kku", "on vit**mainen", mutta jos on narsisti, minulle ei muodostu kuvaa. Voiko joku auttaa ?

Tarkkaan ottaen narsisti ei ole ihminen vaan enemmänkin eläin. Mutta se olisi loukkaavaa eläimiä kohtaan.

Narsisti on elukkaihminen, siis huonompi kuin elukka, kun voisi olla ihminen, mutta valitsee mennä primitiivisten viettiensä viemänä.

Äly ei riitä itsekritiikkiin.

Vierailija
15/21 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekritiikki edellyttäisi moraalia, joka niiltä puuttuu. Liikkuvia lihaklönttejä ne vain ovat, demoneita vailla ihmisyyttä.

Vierailija
16/21 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne, jotka sanoo näin on itse niitä suurimpia henkisen kärsimyksen aiheuttajia. Mutta koska nainen ei jollain logiikalla voi olla narsisti, niin katsotaan itse olevan turvassa.

Vierailija
17/21 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, oletko onnellinen ihminen jolla on terveet rajat?

Onnesta en tiedä mutta laitan itselle normaalit rajat, miksi narsisti ei laita itselleen? Se tunkeminen on jotain sellaista mitä normaali ei voisi edes keksiä.

Muut eivät ole vastuussa sen teoista.

Vierailija
18/21 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Sua sattuu. Nuku tää yö hyvin. Kukaan ei satuta sinua enää.

Vierailija
19/21 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Donald Trump. Okein oppikirjanarsisti pahinta laatua. Ajattelee vain ja ainostaan itseään, heittää hänen vuokseen uhriautuneet ihmiset bussin alle hetkeäkään epäröimättä kun heistä ei ole enää hyötyä, naurettavia suuruuskuvitelmia, ei mitään kykyä itsereflektioon. Tulee menemään hautaan näkemättä mitään vikaa niissä neljässä vuodessa jolloin veti länsimaisen demokratian kuilun partaalle.

Vierailija
20/21 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne, jotka sanoo näin on itse niitä suurimpia henkisen kärsimyksen aiheuttajia. Mutta koska nainen ei jollain logiikalla voi olla narsisti, niin katsotaan itse olevan turvassa.

Tietysti nainenkin voi olla narsisti, tosin heitä on tilastollisesti vähemmän. Johtuneeko sitten siitä että miehillä on enemmän fyysistä voimaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi