Olen väsynyt siihen, että kaikki naiset ovat aina väsyneitä ja valittavat psykosomaattisesti olevansa kipeitä....
Oikeesti kyllästyttää ja ärsyttää! Pointtina se, että itse miehenä en ole väsynyt oikeastaan koskaan mistään..... Ilmiönä tässä on kyse naisten vastuun ja tylsien asioiden tekemisisen välttelystä. Itseäni tämä ärsyttää siksi, että hommat kaadetaan näin mun tehtäväksi. Vaikka kotona vaimo ei saa tehtyä oikein yhtään mitään viikolla ma-pe, koska kaikki energia menee työntekoon tai siitä valittamiseen ja toipumiseen. Minä miehenä hoidan kaiken siivouksen, kaiken ruoanlaiton, pääosan lastenhoidosta. Niin tästä huolimatta, vaikka mä hoidan miehenä melkein kaiken, niin vaimo on väsynyt ja sitten sitä kautta valittaa että tämä tai tuo paikka on hällä kipee...päätä särkee. Voi luoja! Sitten vielä tämä sairausvalitus. Ex-vaimokaan ei tervettä päivää nähnyt ikinä.... Oikeastaan en tunne yhtään naista, joka ei tällä kortilla pelaisi=aina väsynyt ja joku paikka kipeenä=oikeesti selityksenä sille että ei halua hoitaa kaikkia vastuitaan ja töitään=mitä ei saa kuitenkaan sanoa ääneen. Ja äidit ovat opettaneet tämän saman lapsillekin....jos pyytää auttamaan jossain asiassa, niin about neliraajahalvaus iskee heti paikalla lapsiparalle. Mitäs ite teen? Ai tää kortti? Sorry...ei toimi, koska teen...No....ihan kaiken. Nou Problem. Palkkatöissäni olen keskijohtoa ja tienaan hyvin. Teen silti normaalimittaista työpäivää. Minä hoidan sitten koko kodin ja lapset, eläimiäkin on paljon, hoidan nekin. Hoidan myös ruoat, pyykit jne. Unohtamatta perinteisiä miesten töitäkään. Silti viikollakin mulla on voimaa harrastaa ja antaa aikaa lapsille. Vaimo on ihan kävelevä zombie ja oikeastaan elossa vain vapaapäivinä ja lomilla. Oikeesti en ymmärrä tätä? Mikä muka väsyttää? Ja mitä mä tästä ahkeroinnistani saan kiitokseksi? Veetuilua vaimolta siitä, että viikkaisin naisena ne pyykit kaappiin kauniimmin. Kyyllä....minäkin osaisin kyllä....mutta kun teen kaiken yksin, niin ei jää aikaa viikkaamiseen.... Mut mun kaappeihin sullominenkin on parempi kuin se, että ei tee mitään kuten vaimo....vaan elää kuvitellussa ylemmyydessä ajatellen että tekisin tuon paremmin JOS vain jaksaisin. Mutta kun ei ikinä jaksa. Kun tänään en jaksa ja huomennakaan en jaksa...niin siitä tulee yksi jaksamattomuuden jatkumo.... Kun ei tee mitään, niin sekin vähentää riskiä että jokin menisi pieleen...ei ole mitään "kritikoitavaa". Mitä virkaa tämmösellä savolaisella piällysmiehellä muutenkaan on?