Seinänaapuri herättää joka ikinen aamu tekemällä smoothieta n. 09:00 aamulla
Olen työtön. Mulla on univaikeuksia niin notkun koneella monesti aamuyöhön ja nukun pidempään. Ihan kuin ei olisi tarpeeksi stressiä ja murheita, niin ei saa edes aamulla nukkua. Katsotaan mitä tuo lammas meinaa siitä, jos minä alan ravaamaan tupakilla läpi yön .
Kommentit (55)
Naapurista kuulunut porausta kaksi päivää klo 8-16. Varmaan asentaa jotain keittiön kaappeja kiviseinään. Tee siinä sitten töitä...
Ajattelin illal mennä petiin 20 jälkeen,naapuri 4m,pääs avantin käynnisti lumet työntää tohon ojaan.Ei viäl hiljasuus aika muttabkyllä tuo vit..a.Ei kuulu muiden isojen ajo.Mikä ihmeen 2-tahtinakutus tuossa vihrees pirussa on???!taajama,omakotialue.Muuten ihana melut jäi kyllä itsekkin kokenut kerrostalon ja rivarin ihanuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun seinänaapuri lähtee lenkille klo 4:45 ja laittaa blenderin päälle palattuaan kuuden maissa. :D Kuulemma harjoittelee maratonille. Ehkä kevään tapahtumia aletaan perua pian ja hän voi lopettaa aamuyölenkkeilyn.
Ihan normaaleja elämisen ääniä kuitenkin.
Blenderi kuulostaa samalta kuin porakone. Onko myös poraaminen hiljaisuuden aikaan normaali elämisen ääni? Ei muuten ole.
🙄
Mitäs siinä mulkoilet. Kyllä mäkin väittäisin, että blenderin käyttö ennen klo 7 on yörauhan häirintää,kun tapahtuu säännöllisesti (lähes) joka aamu. Menee yli sallitun desibeliarvon, vaikkakin suht lyhytaikaisesti. Ei tuommoisen herätyksen jälkeen kuitenkaan enää nukahda.
Hiljaisuus ajat syrjivät yötöitä tekeviä. Kun vihdoin pääsee kotiin nukkumaan, niin mölyapinat alkaa sitten möykkäämään.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi seinänaapurin keittiö olla makuuhuoneesi seinän takana?
Mitä ihmettä, miksi ei voisi?
Vierailija kirjoitti:
Niin munkin asunnossa on. Ja oikeasti se keittiö on yksi olohuoneen seinä siellä naapurilla. Eli jos olis kovat yöpippalot, kuuluisi kyllä mullekin. Onneksi siellä ei tehdä smuutteja aamuisin eikä rällästetä muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun seinänaapuri lähtee lenkille klo 4:45 ja laittaa blenderin päälle palattuaan kuuden maissa. :D Kuulemma harjoittelee maratonille. Ehkä kevään tapahtumia aletaan perua pian ja hän voi lopettaa aamuyölenkkeilyn.
Blenderi kuulostaa samalta kuin porakone. Onko myös poraaminen hiljaisuuden aikaan normaali elämisen ääni? Ei muuten ole.
🙄
Mitäs siinä mulkoilet. Kyllä mäkin väittäisin, että blenderin käyttö ennen klo 7 on yörauhan häirintää,kun tapahtuu säännöllisesti (lähes) joka aamu. Menee yli sallitun desibeliarvon, vaikkakin suht lyhytaikaisesti. Ei tuommoisen herätyksen jälkeen kuitenkaan enää nukahda.
En ole tuo mulkoilija, vaan blendermiehen seinänaapuri, mutta nukahdan kyllä lähes heti blenderöinnin jälkeen. Eikä todellakaan kuulostaa porakoneelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ajattelin että liesituulettimien tötteröt vedetään samaan putkitunneliin ja se olisi siksi edullisinta sijoittaa ne keittiöt asunnoissa vastakkain saman putkitunnelin lähelle, mutta ei kai sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ajattelin että liesituulettimien tötteröt vedetään samaan putkitunneliin ja se olisi siksi edullisinta sijoittaa ne keittiöt asunnoissa vastakkain saman putkitunnelin lähelle, mutta ei kai sitten.
Ei kaikissa asunnoissa edes ole liesituuletinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blenderi kuulostaa turhalta englannilta. Se on tehosekoitin.
Minä keitän kahvia, tyhjennän astianpesukoneen ja kolistelen keittiössä ihan naapureiden kiusaksi joka arkiaamu klo 6, kun herään ja pitää tehdä aamiaista. Tosin kukaan ei valita kun hekin lähtevät töihin ja asun omakotitalossa. Seuraa naapurisi esimerkkiä. Aloita vaikka smoothien tekemisellä klo 6:10 ja sitten käyt vaikka lenkillä. Koronan jälkeen etsit sen työpaikan vaikka. Tai jopa aiemminkin.
Laita itse blenderi laulamaan klo 3 tai 4, on vittumainen aika herätä naapurille. Kosto lämmittää aina edes vähän :)
Helposti ja seinänaapurin keittiö on toisessa kerroksessa.