Seinänaapuri herättää joka ikinen aamu tekemällä smoothieta n. 09:00 aamulla
Olen työtön. Mulla on univaikeuksia niin notkun koneella monesti aamuyöhön ja nukun pidempään. Ihan kuin ei olisi tarpeeksi stressiä ja murheita, niin ei saa edes aamulla nukkua. Katsotaan mitä tuo lammas meinaa siitä, jos minä alan ravaamaan tupakilla läpi yön .
Kommentit (55)
Kyllä tähän flamebaitiin muutama tarttuu joten papukaija merkki.
Kannattaisiko muuttaa omakotitaloon, niin naapuri saa tehdä smootterinsa vaikka aamu neljältä ja sinä voit ravata tupakalla läpi yön ja kukaan ei häiriköidy.
Ihan oikein sinulle. Mitäs roikut yöt netissä. Vähemmästäkin tulee "univaikeuksia".
Vierailija kirjoitti:
Yhyyyy, kun en saa nukkua puoleenpäivään tai vielä mieluummin iltapäivään, että jaksan roikkua netissä yöllä. Yhyyhyyyhyyyy 😢😢😢
Kasva aikuiseksi ja ota normaali päiväjärjestys tavaksi. Vaikka tää oli taas provotehtailijan todella huono provo!
Tässä taas ihmisten su\/aitsevaisuutta...Pyörätuolissa olevallekin varmaan sanot, että nousehan nyt ylös siitä vaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisko vaikka jättää se koneella nysvääminen ja esim ulkoilla mieluummin
Tässä nähdään taas miten "su\/a1tsevaiset" ihmiset oikeasti ajattelevat meistä työttömistä; olemme roskaa teille.
No ettekä ole, vaan saastaa. Sun pitää vähän ryhdistäytyä, jos meinaat oikein roskan tasolle nousta.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisko vaikka jättää se koneella nysvääminen ja esim ulkoilla mieluummin
Miten nämä ovat toisensa pois sulkevia?
Ehdin ulkoilla useita tunteja, koko työpäivällisen ja silti istua koneellakin vastaavan määrän.
Seinänaapuri herättää joka arkiaamu kello 06.00 huutoonsa lapsilleen. Ei ole tervettä tuommoinen touhu, että kaikki aamut alkaa perkeleillä ja vituilla.
Miehensä kyllä yrittää himmailla sitä, mutta ei... Sitten huutaa pennutkin jo täyteen ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä teen smoothien noin klo 6:15 aamuisin, tervetuloa tänne naapurin asumaan.
Rikot järjestyssääntöjä ja olet siitä vielä ylpeä?
Meillä loppuu hiljaisuus klo 6.00 aamulla ja alkaa klo 22.00. Joissakin taloissa voi olla eri ajat mutta meillä näin ja varmasti on heilläkin jolle vastasit.
-eri
Hiljaisuuden aikaan on hiljaisuus. Klo 9 ei ole missään kerrostalossa hiljaisuusaikaa.
Ala säkin tekee smoothieta klo 4 aamulla, niin saa naapuri maistaa omaa lääkettä!
Vierailija kirjoitti:
Yhyyyy, kun en saa nukkua puoleenpäivään tai vielä mieluummin iltapäivään, että jaksan roikkua netissä yöllä. Yhyyhyyyhyyyy 😢😢😢
Kasva aikuiseksi ja ota normaali päiväjärjestys tavaksi. Vaikka tää oli taas provotehtailijan todella huono provo!
Mä taas näkisin, että on hyvä provo. Sai sut raivoihis ja kuvittelemaan, että sun normaali päiväjärjestys olisi kaikkien normaalia. Suht harhaista.
Vierailija kirjoitti:
Seinänaapuri herättää joka arkiaamu kello 06.00 huutoonsa lapsilleen. Ei ole tervettä tuommoinen touhu, että kaikki aamut alkaa perkeleillä ja vituilla.
Miehensä kyllä yrittää himmailla sitä, mutta ei... Sitten huutaa pennutkin jo täyteen ääneen.
Pian sinne ilmestyy koiranpentu, jota ei tietenkään jakseta kouluttaa.
Ihmisten (tässä ap:n) rajaton itsekkyys yllättää joka kerta.
Blenderistä lähtee kyllä melkoinen meteli. En itse kehtaa enää käyttää edes sitä kun tiedän että ääni kuuluu kauas. Ilmankin pärjää
No, hyvä! Sehän on hyvä aika kääntää kylkeä ja vaikka piipahtaa veskissä. Ei smoothien tekoon kauan mene. Pääsee takaisin nukkumaan.
Mistä silkkipaperista teidän talot on tehty?
Tervetuloa asumaan rakennustyömaan vieressä. Herääminen taattu joka aamu tasan klo 7!
Miten voi seinänaapurin keittiö olla makuuhuoneesi seinän takana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä teen smoothien noin klo 6:15 aamuisin, tervetuloa tänne naapurin asumaan.
Rikot järjestyssääntöjä ja olet siitä vielä ylpeä?
Meillä loppuu hiljaisuus klo 6.00 aamulla ja alkaa klo 22.00. Joissakin taloissa voi olla eri ajat mutta meillä näin ja varmasti on heilläkin jolle vastasit.
-eri
Meilläpä on hiljaisuus 23-07 välillä.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pian sinne ilmestyy koiranpentu, jota ei tietenkään jakseta kouluttaa.
Äläääää! Siinä vaiheessa otan isännöitsijään viimeistään yhteyttä.
Kuka määrittää normaalin? Myös esim. vuorotyö on normaalia myös sanan siinä merkityksessä, että se on todella yleistä. Taidanpa ruveta tekemään remonttia öisin kun silloin on vapaata ja olen hereillä vielä klo 2 ihan normaalisti 😊