Seinänaapuri herättää joka ikinen aamu tekemällä smoothieta n. 09:00 aamulla
Olen työtön. Mulla on univaikeuksia niin notkun koneella monesti aamuyöhön ja nukun pidempään. Ihan kuin ei olisi tarpeeksi stressiä ja murheita, niin ei saa edes aamulla nukkua. Katsotaan mitä tuo lammas meinaa siitä, jos minä alan ravaamaan tupakilla läpi yön .
Kommentit (55)
Minä teen smoothien noin klo 6:15 aamuisin, tervetuloa tänne naapurin asumaan.
Vierailija kirjoitti:
No voi kyynel. Naapurin (joka varmaan käy töissä) pitäisi siis sinun mielestäsi hiipiä kämpässään hiljaa KLO 9:00, ettet sinä vahingossakaan herää kauneusuniltasi?
Juurikin näin. Korona aika on kaikille vaikeaa ja etätöissä pitäisi ottaa huomioon muut ketkä saattavat nukkua kun sinä olet jo töissä.
Vierailija kirjoitti:
Rikot järjestyssääntöjä ja olet siitä vielä ylpeä?
Mun seinänaapuri lähtee lenkille klo 4:45 ja laittaa blenderin päälle palattuaan kuuden maissa. :D Kuulemma harjoittelee maratonille. Ehkä kevään tapahtumia aletaan perua pian ja hän voi lopettaa aamuyölenkkeilyn.
Ihan normaaleja elämisen ääniä kuitenkin.
Kannattaisko vaikka jättää se koneella nysvääminen ja esim ulkoilla mieluummin
Saa tehdä jos huvittaa. Käytä korvatulppia.
Vierailija kirjoitti:
Mun seinänaapuri lähtee lenkille klo 4:45 ja laittaa blenderin päälle palattuaan kuuden maissa. :D Kuulemma harjoittelee maratonille. Ehkä kevään tapahtumia aletaan perua pian ja hän voi lopettaa aamuyölenkkeilyn.
Blenderi kuulostaa samalta kuin porakone. Onko myös poraaminen hiljaisuuden aikaan normaali elämisen ääni? Ei muuten ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blenderi kuulostaa samalta kuin porakone. Onko myös poraaminen hiljaisuuden aikaan normaali elämisen ääni? Ei muuten ole.
🙄
Minä vedän vessan klo 4.05. Kissa aina hermostuu.
Vierailija kirjoitti:
Tässä nähdään taas miten "su\/a1tsevaiset" ihmiset oikeasti ajattelevat meistä työttömistä; olemme roskaa teille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Onneksi asun omakotitalossa, kun tietää, että kerrostaloissa on noita hysteerisiä järjestyksenvalvojia.
Minä koitan saada rytmin kuntoon ja olisin iloinen jos joku herättäisi esim 8.30 säännöllisesti. Klo 7.30 kävisi myös. Nimen omaan toiseen suuntaan, ei niin päin että klo9 pitää vielä nukkua. Melatoniinin eritys päättyy klo7.30 ja illalla alkaa jo klo21.
Täällä lumiaura auraa usein klo 1 tai 2 ja aamulla myös aikaisin, että siihen nähden smoothiet klo9 on pikkujuttu. :)
Käy illalla reippaalla kävelyllä ja suihkun kautta nukkumaan, niin ei tarvi kiukutella normaalien ihmisten aamutoimista.
Yhyyyy, kun en saa nukkua puoleenpäivään tai vielä mieluummin iltapäivään, että jaksan roikkua netissä yöllä. Yhyyhyyyhyyyy 😢😢😢
Kasva aikuiseksi ja ota normaali päiväjärjestys tavaksi. Vaikka tää oli taas provotehtailijan todella huono provo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä nähdään taas miten "su\/a1tsevaiset" ihmiset oikeasti ajattelevat meistä työttömistä; olemme roskaa teille.
Ei, älä käsitä väärin. Meille on tärkeää, ettette syrjäydy yhteiskunnasta kokonaan. Tuemme teidänkin normaalia vuorokausirytmiä.
Vierailija kirjoitti:
Minä koitan saada rytmin kuntoon ja olisin iloinen jos joku herättäisi esim 8.30 säännöllisesti. Klo 7.30 kävisi myös. Nimen omaan toiseen suuntaan, ei niin päin että klo9 pitää vielä nukkua. Melatoniinin eritys päättyy klo7.30 ja illalla alkaa jo klo21.
Täällä lumiaura auraa usein klo 1 tai 2 ja aamulla myös aikaisin, että siihen nähden smoothiet klo9 on pikkujuttu. :)
Et ole herätyskellosta kuullut?
Puhelimestasi ja tietokoneestakin löytyy tuo ominaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä, mutta missään säännöissä ei kielletä tekemästä smoothieta klo 6:15, eikä naapurikaan ole koskaan valittanut.
Saanko mä valittaa, että toisen seinänaapurin teatraaliset seksiähinät ja -ulinat kuuluvat häiritsevästi meille? En saa, koska normaaleja elämisen ääniä
No eivät normaalit ihmiset voi lakata elämästä vain siksi, että elämämkallut saavat nukkua puoleenpäivään.
No voi kyynel. Naapurin (joka varmaan käy töissä) pitäisi siis sinun mielestäsi hiipiä kämpässään hiljaa KLO 9:00, ettet sinä vahingossakaan herää kauneusuniltasi?