Miten toinen kainalo voi haista
Enemmän hielle ku toinen? Ei oo ennen tällaista ollu...
Kommentit (21)
Pidä välillä sitä puhelintasi toisessa kädessä.
No isommat/enemmän hikirauhasia tms. Eihän ihmisen kroppa muutenkaan ole täydellisesti balanssissa
No nyt löytyi viimenkin aihe, josta voi keskustella!
Voi olla joku pinnalinen tulehdus.
Toisessa kainalossa on ollut nuorempi nainen. Vanhat haisevat homeelle.
Enpä ole koskaan miettinyt! Jännä juttu. Olisi kiinnostavaa tietää vastaus!
Kainalossa on ollut vähemmän dödöä?
Sun in helpompi pestä toinen kainalo paremmin tai sinne menee dödö paremmin ja enemmän.
Syöpä
Käykää tutkituttamassa rinnat
M44 kirjoitti:
No nyt kun tän sanoit niin huomasin tänään saman "ilmiön". Vasen kainalo haisee todellakin pahemmalta kuin toinen. Outoa.
Miks miehet haisee aina hielle 🤢
Hygienian puutetta jos haisee kainalot.
Oletko vaihdevuosissa? Esiintyy naisilla silloin. Lähipiirissä monella, vitsailun aihe.
Laita ennen suihkuun menoa kunnolla saippuaa kainaloihin,että ehtii vaikuttaa, suihkuta sitten hyvin .
Haisteleppa onko vieläkin eroa hajussa kainaloiden välillä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko vaihdevuosissa? Esiintyy naisilla silloin. Lähipiirissä monella, vitsailun aihe.
En ole. Mutta olen raskaana. Ehkä se johtuu siitä...
Vierailija kirjoitti:
M44 kirjoitti:
No nyt kun tän sanoit niin huomasin tänään saman "ilmiön". Vasen kainalo haisee todellakin pahemmalta kuin toinen. Outoa.
Miks miehet haisee aina hielle 🤢
Miks naiset haisee aina sillille. :(
Minulla stressihiki pukkaa vain toiseen kainaloon. Ja se katku on karmea!
Pese kainalot aamuin ja illoin saippualla, kunnon vanhanaikaisella sellaisella. Pidä kainalokarvat poissa ja pari kertaa viikossa pese kahteen kertaan saippualla, kuivaa kainalot, sen jälkeen pyyhit molemmat kainallt alkoholipitoisella desinfiointiaineella ja anna kuivua. Sitten absolutisti tornia ja aamulla tavallista deodoranttia- ei haise.
Toinen vaihtoehto on käydä laitattamassa botoxia kainaloon.
Haju johtuu bakteereista, itse hiki ei haise.