Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko sukupuolineutraalit henkilötunnukset ja liikennemerkit jo edenneet?
25.01.2021 |
Olen vähän huolestunut koska olisi melkoisen tärkeää ottaa tämä työn alle.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Ei, he ymmärsivät, etteivät voisi tulevaisuudessa määritellä naisten ja miesten määrää, eivätkä tilastoida mm sairauksia, elinikiä yms sukupuolten välillä.
Jatkan... Petteri Pietikäinen ei ehkä olisi tulevaisuudessa ilahtunut kutsusta Papaseulaan tai mammografiaan. Kutsuntoihinkin olisi voinut olla vaikeampaa ihmisiä kutsua.
No, tätä hallituksen tehonaiset eivät keksineet, mutta ehkäpä vielä...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ei, he ymmärsivät, etteivät voisi tulevaisuudessa määritellä naisten ja miesten määrää, eivätkä tilastoida mm sairauksia, elinikiä yms sukupuolten välillä.