Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kivaa on tänään tapahtunut?

Vierailija
25.01.2021 |

Aina on vaan valivali jokaisessa keskustelussa. Itselleni kivaa oli herätä maanantaiaamuun virkeänä. Tajusin myös, että vuoden ikäinen koira on ollut neljä kuukautta täysin sisäsiisti.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amaryllis oli aamulla aukaissut kolmeen varteen kukat, ja lenkillä näin harmaapäätikan ja teeriparven, 12 kpl. Metsään oli hyvä tampata polkua kun oli suvikeli, melkein valmis polku tuli kun kuljin edestakaisin samaa reittiä, passaa siinä taas kulkea. Ja nuori koira on niin aikuistunut, ei enää tarvitse koko ajan ohjata ja neuvoa.

Vierailija
2/26 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette ihania.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amaryllis oli aamulla aukaissut kolmeen varteen kukat, ja lenkillä näin harmaapäätikan ja teeriparven, 12 kpl. Metsään oli hyvä tampata polkua kun oli suvikeli, melkein valmis polku tuli kun kuljin edestakaisin samaa reittiä, passaa siinä taas kulkea. Ja nuori koira on niin aikuistunut, ei enää tarvitse koko ajan ohjata ja neuvoa.

12 teertä? Vau

Vierailija
4/26 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju!

Vierailija
5/26 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin että haluan erota tuosta mun tyhmästä akasta mikä häärää mun kodissa. Annoin sunnuntai asti aikaa että voi häipyä. Suostui kitisemättä sen enempää. Onneks!

Vierailija
6/26 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistuksen kourissa elänyt puolet elämästäni ja olin 4 päivää ollut jo neljän seinän sisällä, tänään lähdin bussilla hoitamaan asioita ja kävelin takas kotiin, pesin pyykkiä, tein ruokaa ja isoin saavutus oli et selvisin kauppareissusta paniikitta, tänään hymyilin pitkästä aikaa ja se merkkas mulle itselleni paljon :)

Vierailija
7/26 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12 teertä? Vau

Joo, sen saman parven olen pari kertaa tänä talvena nähnyt aikaisemminkin. Ja mikä parasta: parvessa oli ainakin 2 naarasta, joten jos hyvin käy on ensi kesänä poikueita. Mutta pieni on 12 teeren talviparvi, ennen muinoin oli isoja parvia, tyhjää parempi kuitenkin.

Vierailija
8/26 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskasin viikonlopun tiskit, laiton porsaanlapaa uuniin, korkkasin Jaloviinan ja olen kuunnellut Järviradion hengellistä iltaa. Jeesuksen Kristuksen ja Golgatalle valutetun sovintoveren nimissä syntimme ovat anteeksi annetut - amen!

Vierailija
9/26 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka arkipäivän paras hetki on kun ex mieheni heittää mut töihin. Saan rauhassa vaan istua kyydissä, kuunnella radiota ja välillä jutella hänen kanssaan.

Vierailija
10/26 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaltaistanne takia elän rakkaat tuntemattomat.

Vierailija
11/26 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistuksen kourissa elänyt puolet elämästäni ja olin 4 päivää ollut jo neljän seinän sisällä, tänään lähdin bussilla hoitamaan asioita ja kävelin takas kotiin, pesin pyykkiä, tein ruokaa ja isoin saavutus oli et selvisin kauppareissusta paniikitta, tänään hymyilin pitkästä aikaa ja se merkkas mulle itselleni paljon :)

Kyllä tuosta paniikista pääset eroon. Sille kannattaa näyttää keskisormea eikä pelätä sitä.

Olen käynyt tuon läpi.

Eli: mulle on nyt se kiva tapahtunut että luin että toisella ihmisellä, kellä on samanlainen ongelma kuin mulla oli, on ollut hyvä päivä. Tuli ilokyynel silmään myötätunnodta.

Vierailija
12/26 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka arkipäivän paras hetki on kun ex mieheni heittää mut töihin. Saan rauhassa vaan istua kyydissä, kuunnella radiota ja välillä jutella hänen kanssaan.[/quote

Ole hänen kanssaan.

13/26 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska viestimaraton meidän sisarukset+veljenlapset wa-ryhmässä 🤣

Vierailija
14/26 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka arkipäivän paras hetki on kun ex mieheni heittää mut töihin. Saan rauhassa vaan istua kyydissä, kuunnella radiota ja välillä jutella hänen kanssaan.[/quote

Ole hänen kanssaan.

Pidä hänestä kiinni

Vierailija
15/26 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suloinen viesti lapsenlapsesta.

Vierailija
16/26 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lapsen kanssa luistelemassa ja se oppi siellä sellaisen hypyn, jota oli harjoitellut pari kuukautta.

Vierailija
17/26 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana ketju!

Hyvä kysymys, Ap! Tuutko kysymään tämän multa joka ilta? Laita vaikka päivämäärä otsikkoon. En osaa itse kysyä itseltäni, mistä olin tänään onnellinen, niin tämä ketju jotenkin selkiyttää sen, että pazkanakin päivänä voi tapahtua edes jotain/vaikka mitä kivaa.

Vierailija
18/26 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana kuulla hyvästä päivästäsi. Jospa saisit tästä rohkeutta ja luottamusta myös tulevaan. Paljon hyviä päiviä sinulle!

Vierailija
19/26 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ilahdutti tekemisillään.

Vierailija
20/26 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitus ilmiannettu asiattomana

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä