Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"maksimaalinen etätyösuositus" :D :D

Vierailija
25.01.2021 |

Parasta standuppia tämä hallituksen koronatiedottaminen.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

extrasuperkova kehoitus tulee seuraavaksi!

Vierailija
2/29 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun on jo otettu näin kovat keinot käyttöön, niin mitä jää vielä jäljelle? Seuraavaksi Marin varmaan toivoo kovasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun meillä duunissakin pomot noudattais tätä joka iikka, tarvita niitä yhtään luuhaamaan ja kyttäämään siellä.

Vierailija
4/29 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun meillä duunissakin pomot noudattais tätä joka iikka, tarvita niitä yhtään luuhaamaan ja kyttäämään siellä.

No tämä! Meillä ei nyt syksyllä oikein etätöitä ole taas katsottu hyvällä. Kummeksutaan ja vihjaillaan ”ylimääräisistä vapaapäivistä”, vaikka niitä töitä pystyy suurin osa ihan hyvin tekemään kotoa käsin. Pomo raahautuu joka saamarin päivä klo 8.00 toimistolle kyttäämään ja lukemaan sähköpostejaan. Pysyis itsekin vaan joskus poissa sieltä.

Siellä me sitten ollaan kuin sillit suolassa avokonttorissa tekemässä asioita, jotka vois ihan hyvin tehdä missä tahansa muualla.

Vierailija
5/29 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Megasuperjättietätyösuositus.

Vierailija
6/29 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on puolet henkilökunnasta oltava toimistolla isossa avokonttorissa koko ajan, vaikka kaikki pystyisivät tekemään etätöitäkin. Vasta nyt, kun yhdellä toimistolla olleella todettiin korona, siirrettiin kaikki etätöihin. Hienosti meni, kyllä saa pomot olla ylpeitä päätöksistään.

Vierailija
7/29 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä päin ammattikoulussa ilmeisesti korona tarttuu vain perjantaisin ja siks perjantait on etänä.

Vierailija
8/29 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millähän maksimaalisilla ylisanoilla saataisiin kaikki pomotkin uskomaan, että etätyö on näinä aikoina paras vaihtoehto?

Vierailija
9/29 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun ei maskimaalinen.

Vierailija
10/29 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millähän maksimaalisilla ylisanoilla saataisiin kaikki pomotkin uskomaan, että etätyö on näinä aikoina paras vaihtoehto?

Ihan sama mikä se suositus on niin kauan kuin pomo itse näyttää esimerkkiä ja toiminnan mallia tulemalla toimistolle, koska ”täällä vaan saa tehtyä töitä niin paljon paremmin”. Vaatii melkoista pokeria, että sen jälkeen sanot jääväsi itse kuitenkin mieluummin kotiin.

Vierailija
11/29 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle myös etätyöt, kiitos. Keväällä jo kokeiltiin, että nämä työt voi tehdä myös etänä.

T. Opettaja

Vierailija
12/29 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annettiinko nyt joku maksimaalinen etätyösuositus?

Vierailija
13/29 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mikä se suositus on niin kauan kuin pomo itse näyttää esimerkkiä ja toiminnan mallia tulemalla toimistolle, koska ”täällä vaan saa tehtyä töitä niin paljon paremmin”. Vaatii melkoista pokeria, että sen jälkeen sanot jääväsi itse kuitenkin mieluummin kotiin.

Viestinnässä toimii parhaiten, kun käyttää samoja sanamuotoja kun viestintäkumppani. Hänhän todistetusti tykkää niistä sanamuodoista. Eli sinulle suosttelisin perustelua "kotona vaan saa tehtyä töitä niin paljon paremmin".

Vierailija
14/29 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annettiinko nyt joku maksimaalinen etätyösuositus?

Ei vielä, mutta sellainen saattaa tulla jos tilanne pahenee.

Vierailija
15/29 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas kun ei maskimaalinen.

Tää oliskin ollut hauskaa, sen sijaan en näe otsikossa muuten mitään hauskaa, enkä ymmärrä mikä naurattaa.

Vierailija
16/29 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitteko siis valmiuslain takaisin? Vain sen kautta voi määrätä etätyöPAKON.

Vierailija
17/29 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun lähellä työpaikkaani. Minun pitää varmaan nyt siirtyä pois kodista jonnekin muualle työskentelemään, että saan lisää etäisyyttä 😁.

Vierailija
18/29 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Sanna tai Maria twiittaa taas kun jotain ilmoitettavaa.

Vierailija
19/29 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavana uber-maksimaalinen superetätyösuositus?

Vierailija
20/29 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitteko siis valmiuslain takaisin? Vain sen kautta voi määrätä etätyöPAKON.

Itse asiassa kyllä. Viime kevät ei poikennut tästä Uudenmaan tilanteesta oikeastaan muuten kuin siinä, että nyt sinne toimistolle raahaudutaan joka jumalan päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän