Suositelkaa hyviä ilmaisia jumppia youtubesta!
Ei mitään hirveitä verenmaku-suussa-hiit-treenejä, mutta ei mielellään joogaa.
Rauhallista jumppaa, voimistelua, jne.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Kahvakuula on tosi tehokas ja helppo oppia käyttämään
Haen nyt kuitenkin ihan vaan näitä youtube-jumppia.
Ap
Eikö täällä kukaan jumppaa juutuupin tahtiin...
Onko mahdotonta hakea itse workout, yoga, easy exercise etc. Ole sitten jumppaamatta.
Madfit. On kyllä hikisiäkin juttuja mutta myös rauhallisempia. Itse tykkään koska ei tartte välineitä, käsipainot joskus. On hänellä myös sellaisia jumppia joissa ei pompita/hypitä, mutta tulee silti hiki. Ja lyhyitä jumppia joista voi koostaa pidemmän (vatsa, peppu, ylävartalo).
Vierailija kirjoitti:
Onko mahdotonta hakea itse workout, yoga, easy exercise etc. Ole sitten jumppaamatta.
Ongelmana on hyvien videoiden löytäminen niiden satojen (tuhansien) joukosta.
Kai sitä suosituksia saa kysellä.
Mene sinä äksyilemään muualle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Madfit. On kyllä hikisiäkin juttuja mutta myös rauhallisempia. Itse tykkään koska ei tartte välineitä, käsipainot joskus. On hänellä myös sellaisia jumppia joissa ei pompita/hypitä, mutta tulee silti hiki. Ja lyhyitä jumppia joista voi koostaa pidemmän (vatsa, peppu, ylävartalo).
Hyvä, kiitos, tutustun tähän!
Ap
Annen ja Eevan Iltajumppa Yle Areenasta.
Vierailija kirjoitti:
Annen ja Eevan Iltajumppa Yle Areenasta.
No joo, voishan näitäkin kahlata läpi :)
Ap
Pamela Reif, Sydney Cummings, Heather Robertson, Fitness Blender, Natacha Oceane.......
Vierailija kirjoitti:
Pamela Reif, Sydney Cummings, Heather Robertson, Fitness Blender, Natacha Oceane.......
Mä kanssa suosittelen tota Pamela Reifiä. Löytyy paljon lyhyitä jumppia.
Faktaa ei koskaan voida ideologialla kumota!
Fitnessblender ja hakusanaksi HIIT ja BRUTAL
Tässä yksi nopeatempoinen jumppa. Yksi suosikeistani.
Leslie Sansone, helppoa peruslämmittelyä, samantyylistä kuin jumpparyhmissä.
Vierailija kirjoitti:
Komppaan! Tykkään erityisesti 15 min käsipainotreeneistä.
Leilah Isaacilla on vatsatanssivideoita. Olen tehnyt useita ja ne on tosi kivoja. Siinä tulee hiki, mutta ei liian.
Kahvakuula on tosi tehokas ja helppo oppia käyttämään