Onko olemassa matalalibidoisia miehiä?
Otsikossa kysymys. Itse en ole tavannut, kuin ehkä yhden, mutta hänellä siihen saattoi olla syynä lääkitys. Itse olen tähän 40 v. ikään mennessä ymmärtänyt, ettei seksi ole minulle tärkeää, vaan lähinnä sivujuonne elämässä. Oikeastaan vain ovulaation aikaan tekee mieli. En ole parisuhteessa, mutta tulevaisuudessa kaipaisin kyllä kumppania, jolle minä saisin osoittaa rakkautta, tukea vastoinkäymisissä, läheisyyttä ja silloin tällöin voisi olla seksiäkin. Toisen mieliksi en enää suostu, se tuhoaa hiljalleen koko seksuaalisuuden. Tästä olen lukenutkin, ja itse todeksi havainnut. Toivon asiallisia vastauksia. Ketään en todellakaan aio pakottaa liian vähäiseen seksiin, vaan ymmärrän että tällaisessa asiassa pitää löytää toinen samanlainen.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Olen nelikymppinen matalalibidoinen mies, mutta ei kyl kiinnostele nelikymppiset naiset, jotka on viettäneet ikävälin 15-40v joidenkin korkealibidoisten ja epäilemättä jännien miesten kanssa.
P.S. En ole in cel, olen kyllä ollut suhteissa, ihan tiedoksi niille jotka luuli keksineensä hyvän servauksen
No minä olen ollut vain muutaman eri miehen kanssa elämäni aikana, seurustelusuhteessa ja yhdessä avioliitossa. Naimisissa n. 13 vuotta. Seksimieltymysten erot on selvinneet ihan jo tutustumisvaiheessa juttelemalla. En kykene edes yhdenillan suhteisiin.
Ap
Valitettavasti kyllä, meillä kotona. Kärsin. Panet tais kuin pientä pupua ihan koko ajan, mutta "saan" ehkä 3 krt vuodessa. Ja kyllä, on muita, tärkeämpiä syitä pysyä yhdessä, joten en aio ottaa eroa tämän takia. Minun kädet toimii ja dildot on kekstty, mutta ei se muovi tunnu samalta kuin aito... elämä on kompromisseja ja mulle sattui nyt tämä.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti kyllä, meillä kotona. Kärsin. Panet tais kuin pientä pupua ihan koko ajan, mutta "saan" ehkä 3 krt vuodessa. Ja kyllä, on muita, tärkeämpiä syitä pysyä yhdessä, joten en aio ottaa eroa tämän takia. Minun kädet toimii ja dildot on kekstty, mutta ei se muovi tunnu samalta kuin aito... elämä on kompromisseja ja mulle sattui nyt tämä.
Harmillista, ettei nämä tunnu menevän ikään niin että samanlaiset kohtaisivat. 😔 Haluaako mies muutoin hellyyttä ja läheisyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Oletko läski?
Libido miehillä tulee alas iän myötä, kaikilla enemmän tai vähemmän. Kyllä sen huomaa jo jokainen nelikymppinen muistellessaan teinivuosia. Jotkut eivät pysty, mutta monet pystyisivät, ei vain enää kiinnosta. Ihmissuhdepettymyksetkin voivat toki vaikuttaa, mutta testosteronin tuotannon väheneminen on pääsyy. Ihan biologisesti naisten ja miesten libido on huipussaan aivan eri ikäisinä, naisilla selkeästi vanhempana.
Miehetkin tarvitsevat välillä hellyyttä ja läheisyyttä ilman seksiä, jotta voivat palautua. Libidosta ja puutteesta valittaminen pahentaa tilannetta ja voi laittaa miehen kropan semmoiseen solmuun, että halut katoaa pysyvästi.
Leikkaa tukka lyhyeksi, tuohan on yleinen konsti kun on menty naimisiin eikä seksi enää kiinnosta.
Ylipainoiset miehet ovat monesti matalalibidoisia miehiä. Heillä on yleensä jo valmiiksi matalat testosteronitasot, joka altistaa lihomiselle. Toisaalta myös lisääntynyt ylipaino laskee testosteronitasoja entisestään.
Olen nelikymppinen matalalibidoinen mies, mutta ei kyl kiinnostele nelikymppiset naiset, jotka on viettäneet ikävälin 15-40v joidenkin korkealibidoisten ja epäilemättä jännien miesten kanssa.
P.S. En ole in cel, olen kyllä ollut suhteissa, ihan tiedoksi niille jotka luuli keksineensä hyvän servauksen