Yllättävän helposti on lähtenyt pari kiloa pois
Siis oon syksystä asti käynyt puolen tunnin-puolentoista tunnin kävelyillä (ihan leppoisaa kävelyä eikä mitään hirveitä hikilenkkejä, sen mukaan mikä on milloinkin tuntunut hyvältä) ja muutin ateriarytmiä niin, että tulee syötyä lämmin ruoka 15-16 välillä eikä myöhään illalla, ja paino yhtäkkiä tippunut - ei ollut tavoitteena kylläkään. Oon siis lyhyt, 154 cm, 10v sitten paino oli 45kg, vielä viime syksynä parhaimmillaan 54kg, ja nyt siis ekan kerran VUOSIIN paino alkoi nelosella.
Pitkään ajattelin, että jos haluaisin tiputtaa muutaman kilon niin pitäisi alkaa jollekin dieetille ja alkaa käydä jossain hikiliikuntatunnilla tai salilla tms. itteään rääkkäämässä. Mutta en arvannut, että leppoisa kävely ja ateriarytmin muutos vaikuttaisi NÄIN. Ruokavaliota en ole muuttanut millään tavalla, edelleen syön hiilareita vapaasti (jonkun mielestä varmasti runsaasti) ja herkuttelen myös, maapähkinäsuklaa on mun heikkous.
Että jos on mielessä että pitäisi tiputtaa pari kiloa niin tälleen minulta on lähteny :) Sanoisinko että kilo on lähteny kuussa, eli ihan terve tahti. Tuo ~10kg on tullut tosiaan aikamoisen laiskottelun myötä, oon tykännyt vaan istuskella sohvalla. Ja käyn tosiaan kävelyllä aina tuon lämpimän ruuan jälkeen heti, en tiiä onko sillä merkitystä.
Up! Haluan kertoa ilosanomaa :D