Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kesälomasi onnistui asteikolla 4-10?

Vierailija
04.08.2006 |

Mikä oli parasta? Mikä kurjinta.

Itse annan lomalleni arvosanan 9, parasta oli ulkomailla reisaaminen koko perheen kanssa ja kurjinta se, että lomaa oli liian vähän.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisuudessaan kuitenkin arvosanaksi 9.

Vierailija
2/9 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain itsekin lomailla: viikko purjehdusta, 1/2 viikoa Virossa, vajaa viikko mökillä, loppu aika kotona, ja siitä 3 päivää olin yksin. Ja sää on ollut mahtava! Olen oikeasti huilannut lomalla ja lapset ovat ehtineet olla myös ihan vaan kotona kavereiden ja vähän meidänkin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla käytiin jo ennen virallista kesää joten nyt kierrettiin kotimaata mutta ei liikaa.

Koko perheellä oli mukavaa mutta 10 ei päästy kun miehen kanssa ei kaksin olla päästy mihinkään iltaa viettämään.

Tosin kotona on ollut ihania iltoja pihaterassilla kaksistaan.

Vierailija
4/9 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

10! kerrankin saatiin lomat päällekkäin miehen kanssa ja tarpeeksi pitkä loma. Tehtiin vajaan 3vkon reissu autolla, mm. norjaan ja on ehditty myös laiskotella+olla yhdessä tarpeeksi. Pahemmin ei olla edes riidelty mistään.

Vierailija
5/9 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se on?

Meille kesät on kaikkea muuta kuin lomaa. Mies yötäpäivää töissä.

Vierailija
6/9 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierretiin asuntovaunun kanssa Euroopassa ja oli tosi ihanaaaaaaaa. Kurjinta oli se, kun koira piti jättää hoitoon mummin mökille ja oli ikävä sitä.

Vierailija
7/9 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihana ilma, perheen yhteistä aikaa ja mukavia reissuja. Kymppiä en anna, sillä täydellistä, rentouttavaa lomaa ei pienten lasten kanssa voi olla.

Vierailija
8/9 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ekaa kertaa oltiin ensinnäkin miehen kanssa molemmat yhtä aikaa neljä viikkoa lomalla

- Lapsi on jo sen verran iso, ettei automatkailu hänen kanssaan ole pelkkää tuskaa

- Tämä raskauskaan ei vielä tehnyt matkustamista tukalaksi

- Käytiin vain paikoissa, joissa itse haluttiin ja karsittiin raakasti pois kaikki velvollisuusvierailut

- Meille ei tullut ainuttakaan yövierasta

- Kaksi viikkoa oltiin ihan rauhassa kotosalla, levättiin, käytiin ulkona syömässä ja vietettiin aikaa lapsen kanssa

- Esikoinen oppi loman aikana nukkumaan 10-11 tunnin tauottomia yöunia

Vierailija
9/9 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos kesälomalla tarkoitettaisiin vaikka tätä meidän 1kk 1vko lomailua Suomessa ristiin rastiin, niin

parasta, että kaikki on mennyt suht hyvin, vaikka on 3 alle 5-vuotiasta ja asuntona asuntoauto. huonoja päiviä ja hetkiä on toki ollut ja lapsillekin vähän rankkaa ehkä olla pienessä tilassa, mutta eihän me tässä autossa 24/7 olla, joten lasten takia me ollaan matkailtu. Haluttu näyttää, että on sitä elämää pääkaupunkiseudun ulkopuolella - Suomessa. koluttu paljon paikkoja, jotka lapsille lähinnä suunnattu ja kierretty leikkipuistoja eri kaupungeissa, uitu, käyty tapaamassa sukulaisia ja ystäviä. tutustuttu uusiin ihmisiin. on ollut kyllä tosi mukavaa, ainakin jos ottaa ihan huumorilla, että ollaan eksyttykin useampi kerta, vaikka on käytössä netin kartat, paperikartat ja navigointijärjestelmäsysteemi.

kurjinta ja surullisinta olla erossa kissasta. kissa kyllä tosi hyvässä hoidossa anoppilassa. mutta meidän piti lomailla vaan 2 viikkoo, joten ei osannut ajatella, miten ikävä on kissaa, kun matka venyy pidemmäksi.

Kyllä mä ton 10 antaisin. Tosin kissasta niin ikävä, et menee ehkä 9 puolelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi