Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen oli hääkimppusi?

Vierailija
24.01.2021 |

Itselläni oli sen ajan mukainen, kuvun muotoinen kimppu. Vaaleanpunaisia ruusuja , sinisiä ruiskukkia ja valkoisia siroja pienen pieniä kukkasia , vihreällä lehtialustalla. Aikansa luomustodella.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi punainen ruusu.

Vierailija
2/5 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain oranssia, ihan kiva, muttei jäänyt mieleen, kun en olisi halunnut kimppua lainkaan. Ei mun juttu, ja tuokin enemmän kaason hoivissa. Tykkään kyllä viherkasveista, vähän erikoisemmistakin ja välillä leikkokukista maljakossa, mutta tuommoiset kimput ei vaan ole mun näköisiä. Yo-kuvistakin oli ruusujen sijaan voikukka ☺️ Pitää olla just fiilikseen ei väkisin mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut hääkimppua. Kukkamekko päällä ja maistraatissa menimme naimisiin.

Vierailija
4/5 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteisen kimpun mallinen, lehtialustalla valkoisia neilikoita ja jotakin muuta kukkaa. Pullean ja tuuhean oloinen, matala (kuten morsiankin 😂).

Mietin pitkään modernimpia ratkaisuita kuten rannekorukukkaa, "neilikkapalloa", jotakin pitkää, riippuuvaa ja herkkää, mutta perinteinen viehätti eniten. Häät oli 2013.

Vierailija
5/5 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaisia ruusuja, vihreitä lehtiä. Aivan ihana kimppu melkein 17 vuotta sitten. Tyhmän onnellinen morsian. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi