Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia kiinnittymisvuodosta?

24.01.2021 |

Me yritetään lasta viidettä vuotta. Käydään lapsettomuushoidoissa. Meille tehtiin inseminaatio 11.1 ja munasolu ei ollut vielä irronnut eli ovulaatio on ollut sinä päivänä tai viimeistään seuraavana. Nyt tämän viikon perjantaina eli 22.1 mulla oli koko päivän lieviä "menkkakipuja", sellaisia että tuntui, mutta särkylääkettä ei tarvinnut. Illalla suihkussa käydessä kokeilin sormella tuleeko jo menkat joita siis odotan aikaisintaan maanantaille ja viimeistään tiistaille. Sormeen jäi rusehtavaa valkovuotoa jota tuskin olisin lainkaan huomannut edes vessassa käydessä ellen olisi osannut etsiä "menkkoja". Nyt viikonlopun aikana vähän ollut pieniä kipuja ja vihlaisuja alavatsassa, mutta ei vuotoa. Olisiko voinut olla kiinnittymisvuotoa vai toivonko nyt turhaa ja menkat alkaa sitten viimeistään tiistaina. Testin "saan" tehdä keskiviikkona, jos ei menkat ala. Mulla olis testejä kaapissa, mutta en viitsi testata vielä, kun on tietty sen kemiallisen raskauden mahdollisuus ja väärä plussa ja menkat sen jälkeen pettymys. Meillä on selittämätön lapsettomuushoidoissa eikä kummassakaan mitään vikaa. Mulla ei ole ikinä ennen ollut mitään välivuotoja.

Kommentit (9)

1/9 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei ehkä sieltä menkat tulee. Äsken suihkussa hieman rusehtavaa vuotoa. Vielä vähemmän kyllä kuin perjantaina

Vierailija
2/9 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta nää kaiken maailman kiinnittymisvuodot ja nippailut on ihan huuhaata. Kertaakaan en oo havainnu vaikka 4 raskautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm, ei minustakaan mitään kiinnittymisvuotoja ole olemassa. Ja miksi kaivelet sormillas alapäätä.. kaikkea kanssa, menkat tulee jos / kun tulee, miksi pitää kaivamalla selvitellä..

4/9 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta nää kaiken maailman kiinnittymisvuodot ja nippailut on ihan huuhaata. Kertaakaan en oo havainnu vaikka 4 raskautta.

Joo mä haluaisin kuulla onko jollain oikeasti ollut tätä kiinnittymisvuotoa ja millaista ollut. Tämä mun on sellaista mitä ei huomaisi ellei "etsimällä etsisi". Vatsakipua tuskin olen kuvitellut, joten hämmentää mitä tää on. Toki nyt marraskuusta asti joka kuukausi yllättynyt kun hoidoissa käytössä hormonit vahvistamassa ovulaatiota ja joka kuukausi uusia pms oireita yms.

5/9 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mm, ei minustakaan mitään kiinnittymisvuotoja ole olemassa. Ja miksi kaivelet sormillas alapäätä.. kaikkea kanssa, menkat tulee jos / kun tulee, miksi pitää kaivamalla selvitellä..

Lähinnä tarkistin että tiedän laittaa yöksi siteen, jota en turhaa viitsi käyttää. Kaikenlaista välinettä sinne nyt hoitojen aikaan tungettu joten puhdas sormi suihkussa ei taida kovin paha asia olla.

Vierailija
6/9 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tullut kummassakin raskaudessa.

Ensimmäisessä tuli päivä ennen menkkoja vaaleanpunainen, pieni tippa paperiin.

Toisessa aloin vuotamaan 7 päivää ennen menkkoja vaalean ruskeaa ja tumman ruskeaa valkovuotoa. Kunnes kaksi päivää ennen menkkoja vuoto loppui. Eli viisi päivää tuli yhteensä tuota vuotoa.

Toivon niin, että teillä tämä olisi merkki kiinnittymisestä. Tsemppiä!

7/9 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tullut kummassakin raskaudessa.

Ensimmäisessä tuli päivä ennen menkkoja vaaleanpunainen, pieni tippa paperiin.

Toisessa aloin vuotamaan 7 päivää ennen menkkoja vaalean ruskeaa ja tumman ruskeaa valkovuotoa. Kunnes kaksi päivää ennen menkkoja vuoto loppui. Eli viisi päivää tuli yhteensä tuota vuotoa.

Toivon niin, että teillä tämä olisi merkki kiinnittymisestä. Tsemppiä!

Kiitos vastauksesta! Ajattelinkin ettei voi olla ihan huuhaa juttu kuten jotkut väittää, kun tuntuu aika monella olleen mitä keskusteluja lukee.

Mä kovasti myös toivon ja kiitos tsempeistä

Vierailija
8/9 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnittymiseen liittyvät kivut voi olla tosi pahojakin. Itse pelkäsin että on jotain vakavaa gynekologista vaivaa tullut, kun kiinnittyminen tapahtui. Sattui ihan hirveesti ja muutamana päivänä tuli ihmeellistä vaaleanpunaista vuotoa ihan vähän.

9/9 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnittymiseen liittyvät kivut voi olla tosi pahojakin. Itse pelkäsin että on jotain vakavaa gynekologista vaivaa tullut, kun kiinnittyminen tapahtui. Sattui ihan hirveesti ja muutamana päivänä tuli ihmeellistä vaaleanpunaista vuotoa ihan vähän.

Useampana päivänä ollut "menkkakipuja" ja kahtena ei peräkkäisenä päivänä pientä vuotoa. Kyllä tässä alkaa toiveet olla aika korkealla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi