Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko X tulla teille leikkimään?

Vierailija
24.01.2021 |

Ei voi. En jaksa ottaa täysin peräänkatsottavaa lapsen kaveria meille leikkimään (lue: hoitoon). Mun tajunnassa nää kuviot ylipäätään menee niin että kutsutaan kylään, ei tarjouduta tulemaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako miehesi tulla mun kanssa leikkimään.

t. Mirkku, 23v

Vierailija
2/6 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jos Typhoon saa tulla myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun X sais kyl tulla...grrr

Vierailija
4/6 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaako joku oikeasti tehdä noin? Miksi ei kysy sinun lasta heille leikkimään, jos lapsi on kaveria vailla? Eihän nyt noin voi tehdä että itse kutsuu itsensä (tässä tapauksessa lapsensa) toisen luokse!

Vierailija
5/6 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehtaako joku oikeasti tehdä noin? Miksi ei kysy sinun lasta heille leikkimään, jos lapsi on kaveria vailla? Eihän nyt noin voi tehdä että itse kutsuu itsensä (tässä tapauksessa lapsensa) toisen luokse!

Kyllä me ennen vanhaan lapset itse käveltiin naapuriin kysymään, voiko heille tulla leikkimään.

Vierailija
6/6 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me ennen vanhaan lapset itse käveltiin naapuriin kysymään, voiko heille tulla leikkimään.

Tämä onkin ok, ja lapsellani on naapurissa toinen kaveri jonka kanssa liikkuu omatoimisesti kotien välillä. Tämä hoitoon tarjottu tuodaan/haetaan erikseen. Usein aika myöhään esim. sisaruksensa harrastusten jälkeen "samalla".

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi