Voiko X tulla teille leikkimään?
Ei voi. En jaksa ottaa täysin peräänkatsottavaa lapsen kaveria meille leikkimään (lue: hoitoon). Mun tajunnassa nää kuviot ylipäätään menee niin että kutsutaan kylään, ei tarjouduta tulemaan.
Kommentit (6)
Kehtaako joku oikeasti tehdä noin? Miksi ei kysy sinun lasta heille leikkimään, jos lapsi on kaveria vailla? Eihän nyt noin voi tehdä että itse kutsuu itsensä (tässä tapauksessa lapsensa) toisen luokse!
Vierailija kirjoitti:
Kehtaako joku oikeasti tehdä noin? Miksi ei kysy sinun lasta heille leikkimään, jos lapsi on kaveria vailla? Eihän nyt noin voi tehdä että itse kutsuu itsensä (tässä tapauksessa lapsensa) toisen luokse!
Kyllä me ennen vanhaan lapset itse käveltiin naapuriin kysymään, voiko heille tulla leikkimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me ennen vanhaan lapset itse käveltiin naapuriin kysymään, voiko heille tulla leikkimään.
Tämä onkin ok, ja lapsellani on naapurissa toinen kaveri jonka kanssa liikkuu omatoimisesti kotien välillä. Tämä hoitoon tarjottu tuodaan/haetaan erikseen. Usein aika myöhään esim. sisaruksensa harrastusten jälkeen "samalla".
Ap
Saako miehesi tulla mun kanssa leikkimään.
t. Mirkku, 23v