Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen ystäväni on tapaillut miestä 3 viikkoa ja kertoi eilen että he tulevat olemaan loppuelämänsä yhdessä

Vierailija
24.01.2021 |

Järkytyin hieman mutta annan heidän kylpeä onnessa vieläkun sitä riittää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon huomannu tän ilmiön ennenkin. Täysin normaalit ja järkevät ihmiset muuttuvat rakastuessaan häkellyttävän idiooteiksi, lapsellisiksi ja taikuuteen uskoviksi. Kuin oisivat keskenkasvuisia ja kokemattomia teinejä. Ehkä onkin eka oikea rakastuminen ja menee niin järjiltään, että unohtaa kokonaan, miten omat oireet on täysin eräänlaisen kemiallisen huumauksen aiheuttamia. Ihmisten rakkausminä voi olla ihan erilainen kuin normaali minä. 

Vierailija
2/9 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkevä aikunen kirjoitti:

Ihmisten rakkausminä voi olla ihan erilainen kuin normaali minä. 

Huomasin tämän kans ensimmäisen kunnon seurustelusuhteen aikana. Sen jälkeen löysin itseni uudelleen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista puhutaan kun rakastutaan rakastumiseen, ei itse siihen ihmiseen jota ei vielä kolmessa viikossa tunneta.

Vierailija
4/9 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin minunkin kaveri muinoin X)

Sitä ikuista onnea kesti sitten lopulta n. 7 viikkoa. Antaa kaverin nyt leijua, kyllä elämä opettaa. Koita olla sanomatta mitään, hymyile vaan. Ensin kannustavasti, sitten empaattisesti kun aika on.

Vierailija
5/9 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hyvinkin voinut sanoa niin, jostain syystä tiesin heti että me tulemme olemaan yhdessä "loppuun asti".

Tai eihän sitä vielä tiedä, vasta 36vuotta oltu naimisissa

Vierailija
6/9 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kaveri teki noin.

Menivät naimisiin jotain 2 kuukauden kuluttua. Nyt kulunut vuosi ja heillä ongelmia.

Vierailija
7/9 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a voihan se olla oikeessakin, jotkut tietää sen heti, toiset julistaa tuota liiankin nopeesti ja osa tarvii enemmän aikaa. Antaisin kaveris leijua onnessaan. Minä sanoin miehestäni alussa kaverille, että en mä sen kanssa ole naimisiin menossa, mutta silti menin. Ja onneksi menin.

Vierailija
8/9 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se lapselliselta kuulostaa ääneen sanottuna, mutta on ihan oikeasti totta että joskus sen vaan tietää. Olen itse kokenut tuon. En kyllä sanonut sitä kenellekään, mutta tiesin heti kun tapasin mieheni että tässä on se mitä olen koko elämäni etsinyt. Nyt ollaan oltu yhdessä jo vähän yli 20v.

Vierailija
9/9 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se lapselliselta kuulostaa ääneen sanottuna, mutta on ihan oikeasti totta että joskus sen vaan tietää. Olen itse kokenut tuon. En kyllä sanonut sitä kenellekään, mutta tiesin heti kun tapasin mieheni että tässä on se mitä olen koko elämäni etsinyt. Nyt ollaan oltu yhdessä jo vähän yli 20v.

Aivan kuten useat rokkistarat sanoo, että "tiesin aina, että minusta tulee vielä jotain" - kukaan ei kysele mitään niiltä soittelijoilta, jotka myös tiesi aina sen, mutta niistä ei koskaan tullutkaan mitään.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän