Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisena haluaisin seuraavaksi presidentiksi samanlaisen kaiken kokeneen harkitsevan miehen kuten Sauli Niinistö, olenko ainoa?

Vierailija
24.01.2021 |

Että näin minun mielestä

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisenahullu

Vierailija
2/41 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Niin minäkin, vaihtoehdot tosin nollissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenkoainoahullu

Vierailija
4/41 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä fanitan Trumpia twiitteineen, joten Marin on yksi ja ainoa.

Vierailija
5/41 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja haluan Satu Hassin presidentiksi.

Vierailija
6/41 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistö on menneen ajan autoritäärinen johtaja, joka ei sopeutuisi tämän päivän työelämään. Täysi mysteeri minulle miksi häntä palvotaanniin kritiikittä, ei ollut kummoinenkaan poliitikko aktiiviaikoinaan.

Vierailija
7/41 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaiken kokeneen"? Epäilen vahvasti. Ei ole ollut sodassa, ei ole synnyttänyt lasta, enkä usko, että on rakastellut miehen kanssa.

Vierailija
8/41 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinistö on menneen ajan autoritäärinen johtaja, joka ei sopeutuisi tämän päivän työelämään. Täysi mysteeri minulle miksi häntä palvotaanniin kritiikittä, ei ollut kummoinenkaan poliitikko aktiiviaikoinaan.

Tämä. Lisäksi saisi olla nuorempi, että jaksaa osallistua.

Vierailija
9/41 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena olen sitä mieltä, että seuraavan presidentin olisi syytä olla sellainen ihminen, jonka urahistoriassa ei ole pahempia töppäyksiä tai osoituksia huonosta harkinnasta. Plussaa myös siitä, jos kyseinen ihminen kykenee toimimaan muuttuvassa maailmassa ja ymmärtää tätä päivää.

Vierailija
10/41 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh. Olen myös Salosta kotoisin ja seurannut Niinistön uraa aika läheltä kolme vuosikymmentä.

En pidä häntä lainkaan hyvänä presidenttinä. Heittelee hämäriä kommentteja, ei ota oikeasti kantaa ja vähättelee ras.smia. Suorastaan jopa kosiskelee persujen äänestäjiä.

Niinistö on poliitikko, joka on jatkuvasti vaatinut mm. Natosta keskustelua kuitenkaan itse selkeästi tuomatta omaa mielipidettään esille.

Hän on toisaalta-ja-toisaalta -tyyppi, enkä arvosta sellaista. Enkä muutenkaan kaipaa mitään "maan isää", vaan inhimillisen ja rohkean linjanvetäjän, Halonen oli siinä minusta paljon parempi. En hae turvallisuutta elämääni maan johtajasta.

Lisäksi hän mielestäni toimii epäkorrektisti moittimalla pääministeri julkisesti sen sijaan, että kävisi sen palautteen läpi kahden kesken. Ei voi olettaa, että pääministeri jokaisesta EU:n tekemästä linjauksesta kävisi henkilökohtaiset tiedonantokeskustelut presidentin kanssa - EU-politiikan hoito on yksiselitteisesti Suomen laissa pääministerillä, joskin toki ulkopolitiikassa yhteistyön takia presidentti on pitettävå ajan tasalla - iso osa tuollaisesta tiedonvaihdosta kulkee virkamiesteitse, ja jos siinä on joku virkamies mokannut, se ei ole julkisuudessa ruodittava asia paitsi silloin, jos presidentti haluaa uhriutua ja setämiesmäisesti moittia toisen puolueen pääministeriä - kuten Sale mitä ilmeisimmin halusi.

Eli olisin oikein tyytyväinen, jos saataisiin nuori, notkea ja selkeämmin kommunikoiva presidentti seuraavaksi.

Vierailija
11/41 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh. Olen myös Salosta kotoisin ja seurannut Niinistön uraa aika läheltä kolme vuosikymmentä.

En pidä häntä lainkaan hyvänä presidenttinä. Heittelee hämäriä kommentteja, ei ota oikeasti kantaa ja vähättelee ras.smia. Suorastaan jopa kosiskelee persujen äänestäjiä.

Niinistö on poliitikko, joka on jatkuvasti vaatinut mm. Natosta keskustelua kuitenkaan itse selkeästi tuomatta omaa mielipidettään esille.

Hän on toisaalta-ja-toisaalta -tyyppi, enkä arvosta sellaista. Enkä muutenkaan kaipaa mitään "maan isää", vaan inhimillisen ja rohkean linjanvetäjän, Halonen oli siinä minusta paljon parempi. En hae turvallisuutta elämääni maan johtajasta.

Lisäksi hän mielestäni toimii epäkorrektisti moittimalla pääministeri julkisesti sen sijaan, että kävisi sen palautteen läpi kahden kesken. Ei voi olettaa, että pääministeri jokaisesta EU:n tekemästä linjauksesta kävisi henkilökohtaiset tiedonantokeskustelut presidentin kanssa - EU-politiikan hoito on yksiselitteisesti Suomen laissa pääministerillä, joskin toki ulkopolitiikassa yhteistyön takia presidentti on pitettävå ajan tasalla - iso osa tuollaisesta tiedonvaihdosta kulkee virkamiesteitse, ja jos siinä on joku virkamies mokannut, se ei ole julkisuudessa ruodittava asia paitsi silloin, jos presidentti haluaa uhriutua ja setämiesmäisesti moittia toisen puolueen pääministeriä - kuten Sale mitä ilmeisimmin halusi.

Eli olisin oikein tyytyväinen, jos saataisiin nuori, notkea ja selkeämmin kommunikoiva presidentti seuraavaksi.

Juuri näin. Tässä on fiksusti kiteytettynä se, mitä itsekin ajattelen :)

Vierailija
12/41 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistö ei ole koskaan ollut pääministeri.... Ei kyllä kaikki muutkaan presidentit. Mutta esim. Koivisto ja Kekkonen olivat entisiä pääministereitä.

Vierailija
13/41 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Heinäluoma vois olla sopiva. 

Vierailija
14/41 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidentin pitäisi olla elämää kokenut ja yli 50-vuotias.

Hänen pitäisi myös irrottautua puolueestaan myös henkisesti ja olla kaikkien presidentti. Halonenhan ei mennyt valkoisten tilaisuuksiin joissain tilanteissa, kun sanoi edustavansa työläisyyttä.

Vierailija
15/41 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ris ikko voisi olla hyvä!

Vierailija
16/41 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistö jäänyt 60-70 -lukujen teiniliitto aikojen maailmankuvaan, niin kuin ne kaikki muutkin tuon ikäset jotka olleet parikymppisestä kansanedustajia, eivätkä päivääkään tehneet muuta työtä elämässään. 

Ne elää jossain menneen maailman USA-Neuvostoliitto maailmassa eikä muita sävyjä ole. 

Mitään muuta eivät kun taannuttavat Suomea ja tulevat vielä aivan h*lvetin kalliiksi tälle maalle. 

Vierailija
17/41 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/41 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuulkaas ihan sama kuka istuu presidenttinä, ei hänellä ole vaikutusvaltaa mihinkään. 

Vierailija
19/41 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuoli ei tuo minkäänlaista kokemusta eikä edes osaamista. 

Vierailija
20/41 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tykkään Niinistöstä. Haluaisin samanlaisen fiksun herrasmiehen seuraavaksikin pressaksi.

Mitään räväkkää akkaa en halua enkä lepsua ukkoakaan.