Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo sanoi "pitääkö niitä lapsia nyt koko ajan silitellä ja halia?"

Vierailija
24.01.2021 |

Meillä 1,5v poika ja 4v tyttö. Vaimoa jotenkin ärsyttää, kun usein pidän lapsia hyvänä ja sanon heitä rakkaiksi.
Kumpikin lapsista viihtyy paljon isukin sylissä ja leikkimässä kanssani.

Mikä siinä aiheuttaa närää vaimolle?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on mustasukkainen omista lapsista. huutista :D

Vierailija
2/18 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole terve tuo vaimosi asenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halitko ja silitteletkö myös vaimoasi? Kutsutko rakkaaksi?

Vierailija
4/18 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kiva iskä.

Vierailija
5/18 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-miehelläni oli sama asenne. Koki, että kaikki lasten saama hellyys oli häneltä pois.

Vierailija
6/18 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä aika paljon yrittänyt, mutta häntä ei sellainen kiinnosta. Ollut aina aika "kylmä".

Vierailija
7/18 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kiva iskä.

Kiitos!

Vierailija
8/18 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä aika paljon yrittänyt, mutta häntä ei sellainen kiinnosta. Ollut aina aika "kylmä".

Voi ei! Ihme, että pystytte olemaan yhdessä.

Vierailija
9/18 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies sama paitsi lapset on kissoja. Tunnen ulkopuolisuuta.

Vierailija
10/18 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset anna lastesi leikkiä keskenään? Miksi sinun pitää leikkiä heidän kanssaan?

Vierailija
11/18 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää.

Koko perhettä pitää etenkin, kun on noin pieniä lapsia, ja koko perheen pitää toinen toisiaan silitellä ja halia. Turvallisuus, hyväksyntä ja läheisyys on tärkeää pienenä (ja isompanakin).

Vierailija
12/18 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimit juuri kuin hyvän vanhemman kuuluukin toimia. Luot lapsille turvallisuuden tunnetta, pohjaa hyvälle itsetunnolle ja luottamusta siihen, että heidät hyväksytään sellaisina kuin he ovat. Respect.

Vierailija
13/18 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ei hellittele, silittele ja sylittele lapsia? "Kylmä" äiti?

Sinä tulet olemaan mukana lasten elämässä tulevaisuudessakin, äitiään eivät tule lämmöllä muistelemaan.

Vierailija
14/18 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko vastata tähän, retorisia kysymyksiä. Kuinka monta tuntia sitten silität tai halaat, mikä on "koko ajan"? Saako lapsi olla myös omissa leikeissä, ilman silitystä halutessaan ja jutella vaan ilman jatkuvaa kosketuskontaktia (ei ole kuin lemmikki jota pitää koko ajan silittää). Riippuu kai lapsen iästäkin, pienempi ehkä kaipaa syliä jne. Saako vaimo huomiota myös tai huomioiko sinut.

Vierailija
15/18 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ei hellittele, silittele ja sylittele lapsia? "Kylmä" äiti?

Sinä tulet olemaan mukana lasten elämässä tulevaisuudessakin, äitiään eivät tule lämmöllä muistelemaan.

Kyllä hän jonkinverran, mutta enemmän se olen minä joka niin tekee.

Vierailija
16/18 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko vastata tähän, retorisia kysymyksiä. Kuinka monta tuntia sitten silität tai halaat, mikä on "koko ajan"? Saako lapsi olla myös omissa leikeissä, ilman silitystä halutessaan ja jutella vaan ilman jatkuvaa kosketuskontaktia (ei ole kuin lemmikki jota pitää koko ajan silittää). Riippuu kai lapsen iästäkin, pienempi ehkä kaipaa syliä jne. Saako vaimo huomiota myös tai huomioiko sinut.

Tottakai lapset leikkii itsekseenkin. Tulevat usein syliin. Silittelen ohimennen. Milloin mitenkin.

Vaimo ei minua huomioi, eikä häntä tunnu huomio kiinnostavan.

Vierailija
17/18 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simpanssilauma.

Vierailija
18/18 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse samanlainen. Ärsyynnyin kun mies aktivoi lapsia. Olin itse täysin uupunut ja poikki niin tämä nosti lapsilla kierroksia. Jatka vain silittelyä. Vika ei ole sinun päässä. Itseäni kaduttaa oma toimintani. Se näkyy nyt kiintymyssuhdehäiriönä vanhimmassa lapsessa kun ei hellyyttä saanut tarpeeksi. Hänen syntymänsä jälkeen olin pahiten väsynyt ja raivosin jos mies yhtään piti sylissä. Minun puolesta olisi saanut nukkua 24/7 koska hän huusi koko hereillä olo ajan. Seuraava olikin nukkuva sylikissa. Kulki käsivarrella ja olkapäällä kaikkialle ja nukkui nukkumistaan. Ei ollut mikään ongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi