Miehen kaverilla on 22-vuotias kihlattu
Huh huh. Minä, mies ja tämä kaveri olemme kaikki nelikymppisiä. Olisiko sulle ok että miehesi olisi kaveri tuollaisen tyypin kanssa? Mies ei näe asiassa mitään ihmeellistä ja puhuu että kutsuisi heidät joku päivä kylään. Itse en ymmärrä miksi aikuinen mies haluaa olla pikkutytön kanssa.
Kommentit (20)
Kutsukaa kylään. Siinähän selviää onko ennakkoluuloillesi perustetta, nimim. Ensin tutkitaan ja vasta sitten hutkitaan..
>>>>
Itse en ymmärrä miksi aikuinen mies haluaa olla pikkutytön kanssa.
<<<<
Vaikea tätä on ymmärtää. Jotkut ovat vaan avarakatseisempia, kuten se HS:n artikkelissa haastateltu noin nelikymppinen mies.
Kuinka monta vuotta se muija on ollut 22v? 😂😂 Onhan sen pakko olla jo vähintään 32v, ellei sitten kihlattu ole välissä vaihtunut 😛
Vierailija kirjoitti:
>>>>
Itse en ymmärrä miksi aikuinen mies haluaa olla pikkutytön kanssa.
<<<<
Vaikea tätä on ymmärtää. Jotkut ovat vaan avarakatseisempia, kuten se HS:n artikkelissa haastateltu noin nelikymppinen mies.
Haha
Ikärasismia se on noinkin päin. Voisit vähän avartaa maailmankuvaasi. Olet itsekin ollut joskus 22v, ei se tee kenestäkään kamalaa ihmistä että on jonkun ikäinen.
Enemmän ihmettelen miten joku nelikymppinen, tai minkään ikäinen, mies, tai nainen, jaksaa olla muka ap:n kanssa.
Totta kai olisi ok, sehän on miehen kaveri. Ja saa kutsua kylään, koska koti on myös miehen koti.
Eikös raja mene siinä, että on rippikoulu käyty?
Tai menee ens kesänä.
Minun mieheni ystävällä on 78-vuotias rouva.
Myös mieheni ystävä on 78-vuotias.
En ihmettele asiaa ollenkaan.
Minä olen 45-vuotias ja asun 20-vuotiaan kihlattuni kanssa.
Naiset ovat yhtä tyhmiä iästä riippumatta.
Nuori on sentään kaunis ja hoikka.
Ja pimppi on tiukka.
22-vuotias on nuori aikuinen nainen eikä pikkutyttö.
Alle 10-vuotiaat on pikkutyttöjä.
Voi ei elämä menee hukkaan 22-vuotiaalla. Mies kuitenkin pettää. 22-vuotiaasta tulee kuitenkin katkera, katuva, häpeävä, vihainen riivinrauta nainen. Elämä vielä opettaa. Älä nyt ainakaan lasta tee sinä nuori 22-vuotias.
Seksi on parasta kun vanhempi mies osaa tyydyttää naisen ja mies kiihottuu helpommin kauniista ja hoikasta naisesta.
Onks sillä kihlatulla kireä v*ttureikä?
Niin, jos se nuorempi jaksaa katsoa isänsä ikäistä vuosikymmeniä, niin onneksi olkoon. Kukaan ei nuorene, vanhenee vaan. ;)
Vierailija kirjoitti:
Voi ei elämä menee hukkaan 22-vuotiaalla. Mies kuitenkin pettää. 22-vuotiaasta tulee kuitenkin katkera, katuva, häpeävä, vihainen riivinrauta nainen. Elämä vielä opettaa. Älä nyt ainakaan lasta tee sinä nuori 22-vuotias.
Nuorelle neidolle olisi unelma matkustaa länsimaissa ja lähteä vaikka maasta hyvään ilmastoon, löytää joku mies kauempaa. Sen sijaan sitoutuu jo nuorena suomeen, perheellisenä hankala lähteä.
Montako vuotta v a j a k k i on jankannu?