Neukkupojalla hajosi kasetti
Kommentit (31)
Ukko38 kirjoitti:
Ok
Kiitos tiedosta.
Moi Sergei
Näytti kyllä ilmakuvasta että suomipoika kiilasi oikealle. Eikö olisi voinut hiihtää suoraan maaliin?
Joni Mäki kiilasi ja teki epärehellisesti, joten ei ihme, että suuttui.
Noloa. Härskiä. Siperiaan. Ja Navalyj vapaaks.
Vierailija kirjoitti:
Näytti kyllä ilmakuvasta että suomipoika kiilasi oikealle. Eikö olisi voinut hiihtää suoraan maaliin?
On ihan sallittua valita itse mikä tahansa kaista ennen maalisuoraa.
Joni Mäki hiihti edellä ja vaihtoi järkevästi kaistaa. Kuumapää bolshunov tuli päälle, löi sauvalla ja vielä maalissa ryntäsi päälle. Tapaus tutkittiin tuomarineuvoston toimesta. Mitkä kilpahiihdon asiantuntijat täällä veuhkaa, että Mäki olisi tehnyt virheen? Kilpailu on kilpailua ja nuo kaikki sen tietää. Ottaahan se maailman tähteä päähän hävitä jollekin tuntemattomalle häneen verrattuna. Siksi mopo karkasi.
Suomalaiset voittaa vaan kiilamalla ja hemohessulla
Vierailija kirjoitti:
Jos olet niin hidas, että et pääse viimeiseen mutkaan kärjessä, joudut varautumaan siihen, että vastustaja valitsee kaistan, jonka sinä olisi ottanut. Tällöin tehtäväsi on valita toinen kaista, ei ottaa itkupotkuraivareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mutta ei silloin jos takana tuleva on aivan lähelläsi ja tulossa ohi. Silloin toimit estäjänä jos kiilaat toisen eteen.
Vierailija kirjoitti:
Joo täytyisi tehdä niinkuin minäkin pienenä, kilpailussa edessä hiihtänyt kaatui niin minä jäin kiltisti taakse odottamaan että hän pääsee pystyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mutta ei silloin jos takana tuleva on aivan lähelläsi ja tulossa ohi. Silloin toimit estäjänä jos kiilaat toisen eteen.
Mutta niin kauan kuin se toinen pysyy takana, niin silloin ensimmäisenä oleva saa mennä mille tahansa kaistalle. Takana olevankin pitää varautua tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo täytyisi tehdä niinkuin minäkin pienenä, kilpailussa edessä hiihtänyt kaatui niin minä jäin kiltisti taakse odottamaan että hän pääsee pystyyn.
Ihana 😍
Miksi Mäki ei voinut hiihtää keskikaistalla, että Bolsulla olisi ollut tilaa ja loppukamppailu olisi ollut reilu?
ei tästä saa keskustella. Mode suuttuu kun ulkomaalaisia arvostellaan.
Eihän venäläiset muuta osaakaan kun sikailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja minä jäin odottamaan takaa tulevaa nopeampaa hiihtäjää mäen päälle, kun se toinen oli vasta mäen alla tulossa.
Sääntöjen mukaan Mäki hiihti. Noinhan se jut piti hiihtääkin ja valita kaista. Bolsu vaan teki oman mokan, ei siinä muuta. Aina kannattaa valita oikee kaista, jotta vaihtu säilyy, kun tuosta mutkasta tullaan. Päätäkin saa hiihdossa käyttää. Ja olisi vaan Bolsu tehnyt aiemmin maastossa vedon, niin ei tarvitsisi maalissa päälle käydä.
Pitkä on matka silti MM-mitaliin, mutta katellaan.
Ok
Kiitos tiedosta.