Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No nyt! Viittaan ahmattiukkoihin!

Vierailija
24.01.2021 |

Paistoin eilen 700 gramman jauhelihasta lihapullia ja ajattelin tehdä tänään niiden kanssa kastikkeen ja perunamuussin. Aamulla oli jäljellä kuusi lihapullaa! Olemme nelihenkinen perhe.

Vitutti niin paljon, että suoni oli katketa päästä.

Korotin aika paljon ääntäni ja ukko lähti hakemaan pitsoja. Olen tässä jo puolisen vuotta miettinyt eroa ja nyt se toteutuu. Noinkin pienestä kamelin selkä katkeaa.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ruoka ei parane yön yli säilöttynä ja uudelleen lämmitettynä.

Mistä tiedät, että mies söi? Meillä osaa lapsetkin ottaa itse ruokaa vaikka ovat alle kouluikäisiä.

Vierailija
2/33 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Girl power💪

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, että mies söi? Meillä osaa lapsetkin ottaa itse ruokaa vaikka ovat alle kouluikäisiä.

Tiedän siitä, että lapset olivat jo nukkumassa ja ukko jäi kittaamaan kaljaa. Lihapullat olivat vielä jääkaapissa, kun itse menin nukkumaan.

Oletko sitä mieltä, että esim. nuo lihapullat olisivat menneet huonoksi yön yli jääkaapissa?

Olen varmaankin aiheuttanut perheelleni monta kertaa ruokamyrkytyksen uhkan.

- ap -

Vierailija
4/33 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/33 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän siitä, että lapset olivat jo nukkumassa ja ukko jäi kittaamaan kaljaa. Lihapullat olivat vielä jääkaapissa, kun itse menin nukkumaan.

Oletko sitä mieltä, että esim. nuo lihapullat olisivat menneet huonoksi yön yli jääkaapissa?

- ap -

Ei ne toki huonoksi olisi mennyt mutta maku olisi kärsinyt ja ne olisi olleet kuivempia kuin tuoreet. Mies teki lapsille palveluksen.

Vierailija
6/33 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
7/33 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap -

Ei ne toki huonoksi olisi mennyt mutta maku olisi kärsinyt ja ne olisi olleet kuivempia kuin tuoreet. Mies teki lapsille palveluksen.

Lihapullien maku kärsii yön yli säilytettynä jääkaapissa?

Vierailija
8/33 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap -

ruoka ei parane = ruoka menee huonoksi?

Vierailija
9/33 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap -

Tuollaista laitosruokaa lapset saa siellä koulussa ja päiväkodissa ihan riittävästi.

Vierailija
10/33 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap -

Lihapullien maku kärsii yön yli säilytettynä jääkaapissa?

Kyllä, sekä myös mehyvyys ja lihapullista tulee liian tiiviitä.

Vierailija
11/33 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkaise se ukko nii kauas kuin pippuri kasvaa. Huuda ja räyhää ensin sille niin, että naapuri soittaa poliisit paikalle.

RAIVOA LADY!

Vierailija
12/33 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää viesi on selkeesti provo, mutta komppaan aloittajaa silti. 

Mikään muu ei ole niin ärsyttävää, kun hirveän vaivan jälkeen on jotain ekstrakivaa ruokaa (tai sitten vaan ihan niitä lihapullia) ja mies hupisyödä mässyttää monta lautasellista ihan ajan kuluksi, vaikkei ole nälkäkään. Monesti sanookin jo ekan santsilautasen jälkeen, että maha täysi, mutta ei, lisää vaan menee ja maha kasvaa myös sitä myöden. Ketuttaa ja välistä oksettaa. Kun edes urheilisi, tai tekisi jotain fyysistä työtä, mutta kun ei. 

Olisi kiva, kun ukko edes joskus kieltäytyisi santsilautasesta (tai meidän perheessä santsilautasista). Ärsyttää kun ei mikään sapuska kestä seuraavaan päivään, vaan kaikki pitää mässyttää heti ja mitä enemmän ukko syö, sen isommaksi vatsalaukku ja nälkä kasvaa ja syö ja syö ja syö vain vielä enemmän. Huoh...

Vierailija
13/33 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokamaatti kirjoitti:

Mikään muu ei ole niin ärsyttävää, kun hirveän vaivan jälkeen on jotain ekstrakivaa ruokaa (tai sitten vaan ihan niitä lihapullia) ja mies hupisyödä mässyttää monta lautasellista ihan ajan kuluksi, vaikkei ole nälkäkään. Monesti sanookin jo ekan santsilautasen jälkeen, että maha täysi, mutta ei, lisää vaan menee ja maha kasvaa myös sitä myöden. Ketuttaa ja välistä oksettaa. Kun edes urheilisi, tai tekisi jotain fyysistä työtä, mutta kun ei. 

Olisi kiva, kun ukko edes joskus kieltäytyisi santsilautasesta (tai meidän perheessä santsilautasista). Ärsyttää kun ei mikään sapuska kestä seuraavaan päivään, vaan kaikki pitää mässyttää heti ja mitä enemmän ukko syö, sen isommaksi vatsalaukku ja nälkä kasvaa ja syö ja syö ja syö vain vielä enemmän. Huoh...

Mitä hittoa te palkitsette tuommoisen käytöksen suhteen jatkumisella? Väärä käytös + palkinto = väärä käytös jatkuu. Eli äijälle selväsanaisesti tiedoksi että joko hamstraus tai suhde loppuu, tässä vaihtoehtosi ja seuraavasta rikkeestä ero. Näin olen toiminut itse, huonot suhteet on tarkoitettukin loppumaan, muuten ei löydä hyviin suhteisiin.

Itse ääliöstä eronnut kerrasta poikki -mentaliteetilla, nyt 20 vuotta hyvässä suhteessa.

Vierailija
14/33 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et sanonut, että kaikki on tarkoitettu huomiselle? Itse en edes yritä tehdä niin, että varmuudella riittää huomiseen, vaan aina on olemassa kakkosvaihtoehto vähemmällekin pullamäärälle. Jos olisin tarkoittanut vain huomiseksi, olisin toki sanonut, koska tiedän isännän olevan niille hoto. Onko näin, että et tee yleensä miehen lempiruokia, vaan teet vain oman makusi mukaisia ruokia? Se menee jo överin itsekkyyden puolelle.

Vierailija
15/33 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö miehen sitten kuolla nälkään vai käydä aina iltaisin pizzalla , että saa kalorinsa kokoon?

Vierailija
16/33 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokamaatti kirjoitti:

Hittojako täällä valitat. Itse olet ukkos valinnut! Tyhmällä naisella vertaisensa mies.

Vierailija
17/33 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

700 grammasta saa säälittävän vähän lihapullia. 

Teen pelkästään itselleni vähintään 800 grammasta.

Nelihenkisellä perheelle? Se, että oli jopa kuusi jäljellä on ihmeenä verrattavissa viiteen leipään ja kahteen kalaan.

Vierailija
18/33 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei 700g montaa lihapullaa enempää saa alkujaankaan. 

Oliko ajatus, että jokainen perheenjäsen saa yhden?

Vierailija
19/33 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö miehen sitten kuolla nälkään vai käydä aina iltaisin pizzalla , että saa kalorinsa kokoon?

Aivan sama, aikuinen ihminen pystyy hoitamaan itse ruoka-asiansa, oma valinta kuoleeko nälkään vai meneekö kauppaan. Mutta perheen seuraavan päivän lounasta EI syödä, se ei ole vaihtoehto. Tehköön itse satsin lihapullia illalle jos niitä tekee mieli.

Vierailija
20/33 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimojen pitää tehdä ruokaa runsaasti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan