Siivotaanko teillä sunnuntaisin?
Teinityttö ja mies alkoivat heti hyssyttelemään ja kiukuttelemaan kun sanoin että imuroin äkkiä alakerran ja jos he voisivat puolestaan imuroida yläkerrasta makuuhuoneet.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
onko joku oikeasti löytänyt robotti-imurin jolla tulisi puhdasta? Olen kyseistä laitetta kokeillut ja jätti kyllä nurkat imuroimatta ja muutenkin poukkoili sinne tänne eikä mennyt järkevästi järjestyksessä niin että kaikki kohdat huoneesta tulee imuroitua.
Olen löytänyt, mutta nämä Älykkäästi navigoivat mallit maksaa. Ne menee järjestyksessä ja sivuharja hoitaa nurkat, yms.
Vierailija kirjoitti:
onko joku oikeasti löytänyt robotti-imurin jolla tulisi puhdasta? Olen kyseistä laitetta kokeillut ja jätti kyllä nurkat imuroimatta ja muutenkin poukkoili sinne tänne eikä mennyt järkevästi järjestyksessä niin että kaikki kohdat huoneesta tulee imuroitua.
Meillä robo (irobot roomba, mallia en muista) imuroi tarkemmin kuin minä, vaikka imuroin omasta mielestäni huolellisesti. Robotissa imurointijärjestys on joskus erikoinen ja poukkoileva, mutta kyllä se vain tarkasti menee joka sentin ja ihan tuolinjalkojen yms. vierestä omassa järjestyksessään. Merkkaa karttaan erikseen, jos joku kohta on ollut erikoisen likainen, ja jos lattiassa sattuu olemaan vaikka joku tahmajälki, yrittää useita kertoja saada sitä puhtaaksi.
Ja aloituksen kysymykseen, siivoan silloin kun on aikaa, mulla on epäsäännölliset työajat. Jos olisin töissä ma-pe, siivoaisin torstaina ja tarvittaessa loput perjantaina, niin ettei vapaapäiviä tarvitsisi käyttää siivoamiseen.
Siivotaan, aina sunnuntaisin puolen tunnin siivoushetki johon koko perhe osallistuu.
Kalliimmissa on tarkat tutkat jotka piirtävät asunnosta kartat. Osaavat mennä järjestelmällisesti ja puhelimesta voi laittaa siivoamaan/moppaamaan vaikka vain yhden tietyn huoneen kartalta. Eihän nämä normaalia siivoamista poista, ehkä harventavat. meillä auttavat pitämään yleisen siisteyden koko ajan.