Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua mennä isäni syntymäpäiville

Vierailija
24.01.2021 |

Isä täyttää kesällä 80v. ja aikoo pitää isot juhlat jos Korona sallii. Isä on sukulaisiaan kohtaan mukava ja ulospäinsuuntautunut seuramies. Meitä lapsiaan kohtaan on juuri päinvastainen, eikä halua pitää meihin yheyttä eivätkä sukulaiset tiedä tätä.

En haluaisi mennä juhliin esittämään että kaikki on hyvin ja ollaan onnellinen perhe. Kehtaanko siis vaan jättäytyä pois juhlista. Joudun sitten jälkikäteen selittelemään syytä.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokka pitää. Juot kahvit ja hymyilet. Se on siinä. Menet etkä selitä mitään kenellekään. Isä on 80v. Et ole siis lapsi sinäkään. Ota aikuisen taidot käyttöön ja hoida homma pullalla ja kahveella kotiin äläkä analysoi liikaa. Tsempillä.

Vierailija
2/33 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi enkä kyllä selittelisi kellekään yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama tilanne äidin synttäreiden kanssa, enkä mennyt. Mistä me oltais edes puhuttu kun ei olla nähty moneen vuoteen.Kerroin sitten ihmettelijöille totuuden.Kyllähän suku yllättyi kun eivät tienneet mitään väleistämme.

Vierailija
4/33 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaista. Älä mene.

Vierailija
5/33 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kenenkään välit koko suvulle kuuluu. Joka juhli järkkää tällaisena koronan leviämisvaiheen aikana on vastuuton. Nyt kannattaa jättää kaikki turha juhlinta myöhemmäksi. Vetoa korona suosituksiin jos joku väen vängällä utelee. 

Vierailija
6/33 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlat peruuntuu koronan takia.

Vierailija
7/33 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä menisi, miksi ihmeessä? Ei kiinnosta mitä faijalle kuuluu, juhlikoon ihan keskenään.

Vierailija
8/33 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä menisi. Korona-aikaan vanhukset isot kekkerit on jo idioottimaisuutta muutenkin.

Vierailija
9/33 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaan, onhan kuitenkin isäsi..

Vierailija
10/33 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet aika säälittävä tapaus, kun alat 80-vuotiaalle vanhukselle kiukuttelemaan. etkö kyennyt hoitamaan ongelmianne kymmeniä vuosia aiemmin?

Vierailija
11/33 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni vaati - ja sai vaatimuksena läpi - ettemme mene isäni 75v päiville. Minun piti valehdella että en pääse töiden takia. Kukaan ei varmaan uskonut. Nyt olemme eroamassa. Arvaatte varmaan miksi.

Vierailija
12/33 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli sama tilanne äidin synttäreiden kanssa, enkä mennyt. Mistä me oltais edes puhuttu kun ei olla nähty moneen vuoteen.Kerroin sitten ihmettelijöille totuuden.Kyllähän suku yllättyi kun eivät tienneet mitään väleistämme.

No juuri näin! Miksi ihmeessä pitäisi väkisin esittää. En itsekään ole tekemisissä isäni kanssa koska hän aiheutti vain ahdistusta ja pahaa mieltä. Miksi kiduttaisin itseäni vain sen vuoksi että hän on sukua. Omapahan on vikansa jos ei sitten vanhana käy lapset katsomassa kun on kerran itse omalla käytöksellään ajanut heidät pois.

Vierailija
13/33 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei halua pitää yhteyttä? Luuleeko että te ette halua pitää yhteyttä?

Vierailija
14/33 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi sun kiukuttelu on tosi lapsellista..

Vierailija
15/33 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä keskustelusta huomaa keillä on välit mennyt sukulaiseen hänen hankalan käytöksensä takia ja ketkä taas eivät ole kokeneet sellaista eivätkä ymmärrä että oikeasti johonkin se raja on vedettävä ihan oman mielenterveyden vuoksi jos sukulainen on hyvin hankala. Jälkimmäiset toitottavat että kyllä nyt sukua pitää vaan kestää. Itse ymmärrän hyvin ekaa ryhmää. Ei kenenkään tarvitse loputtomiin kärsiä vain koska ollaan sukua.

Vierailija
16/33 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä lapset valittaa että vanhemmat liikaa pitää yhteyttä...

Vierailija
17/33 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei halua pitää yhteyttä? Luuleeko että te ette halua pitää yhteyttä?

Uusi, lapseton vaimo kieltää yhteydenpidon. :(

Vierailija
18/33 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele isäsi kanssa miksi ei pidä yhteyttä teihin jos muihin pitää.. onko liian kiireinen?

Vierailija
19/33 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olet aika säälittävä tapaus, kun alat 80-vuotiaalle vanhukselle kiukuttelemaan. etkö kyennyt hoitamaan ongelmianne kymmeniä vuosia aiemmin?

En kiukuttele. Olen kaikki nämä vuodet itkenyt kun isä ei halua pitää yhteyttä. 

Vierailija
20/33 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en menisi.

Ihan älytön ajatus että ihmisen pitää uhrata oma hyvinvointinsa tommoisen esittämisen takia. Että joillekin muille ei tule paha mieli.

tee niinkuin itsestä oikealta tuntuu. Käytä koronaa tekosyynä. Ilmoitat päivää ennen juhlia että vähän flunssan oireita valitettavasti et voi tulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi