Pysäköintifirma ei tarjonnut palveluita ruotsin kielellä: 3000 euron sakko
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d4ca9bfb-321f-44c0-80a5-7222314db8cf
Joko alkaa maittaa ruotsin kielen osaaminen? Minulle sitä osaamaton on täysi NOLLA! Eli et saa arvostustani ja saatatpa vielä sakkoakin saada. Raskas on joillakin tie.
Kommentit (10)
Suosittelen lukemaan uutisen ennenkuin teet harhaanjohtavan aloituksen.
Vihaan sekä yksityisiä parkkifirmoja että Suomen keinotekoista kaksikielisyyttä, joten en tiedä, kenen puolelle tässä asettuisin...
Kannattaa lukea artikkeli kunnolla, ennen kuin tulee siitä tänne vouhkaamaan!
Itse olet nolla kun kommentoit artikkelia, jota et ole lukenut tai sitten et ole ymmärtänyt lukemaasi.
Nolla taidat olla itse, kun suomea et osaa.
Teksti oli ruotsiksi, mutta peittynyt lumeen.
Luentunymmärtämisessä on sinulla ap kehitettävää. Jatka harjoituksia.
Vierailija kirjoitti:
"kielikysymyksestä oikeus oli samaa mieltä parkkifirman kanssa: yksityisenä elinkeinonharjoittajana sillä ei ollut julkishallinnon kaksikielisyyden velvoitetta."
Henkilön ruotsinkielisyys oli tässä avainasemassa. Vain ruotsinkieliset kyltit voivat tilanteen muuttaa. Tämä ei jää yksittäistapaukseksi.
AP
Vierailija kirjoitti:
"kielikysymyksestä oikeus oli samaa mieltä parkkifirman kanssa: yksityisenä elinkeinonharjoittajana sillä ei ollut julkishallinnon kaksikielisyyden velvoitetta."
Tämän lisäksi siellä oli teksti ruotsiksi, se oli tosin lumen peitossa.
-eri
Teksti, ja siis palvelu oli ruotsiksi. Teksti oli vaan lumen peitossa, ja invapysäköinnin säännöt oli epäselvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän lisäksi siellä oli teksti ruotsiksi, se oli tosin lumen peitossa.
-eri
Rasistinen valkoinen lumi vihaa ruotsinkielisiä !!!