Onko tämä kevät se hetki että ihmiset ei jaksa enää
Itsemurhia ja väkivaltaa ja flippaa. Mua vasta vain kyllästyttää
Kommentit (25)
Voihan tässä ajassa jotain olla, kun ajattelen. Ehkä se on tietty epävarmuus. Loppua tällä koronahässäkälle ei näytä horisontissa näkyvän, ja tilanne on jatkunut jo pitkään. Niille, joille tilanne on aiheuttanut työpaikan/tulojen menetyksen, jotka pelkäävät tai esimerkiksi joutuvat olemaan läheisistään erossa, jaksamisen raja saattaa tulla vastaan. Etenkin, jos näyttää, että tämäkään kesä ei poikkea edellisestä.
En tiedä flippaanko kevään aikana, mutta kyllä muakin kyllästyttää, ja olen muuttunut entistä apaattisemmaksi ja kyynisemmäksi.
Toivoisin että ennemminkin ihmuset palaisivat perusasioiden äärelle, löytäisivät yhtenäisyyttä, onnellisuutta ja iloa ihan Suomen luonnosta ja hyvän tekemisestä muille. Alkaisivat toteuttaa unelmiaan ja aloittaisivat uusia intohimojaan.
Voimia kaikille, elämme kriisiaikaa ja se voi olla vaikea myöntää itselleen. Jos kaikki on mennyt, on aina jäljellä vielä tulevaisuus. Ihmiselämän ja onnen arvoa ei mitata rahassa.
Ajattelin positiivisemmin kun rokotteiden tulosta alettiin puhua ja ajattelin että jollakin aikavälillä ne pelastavat koronatilanteen tai ainakin korjaavat sitä johonkin suuntaan. En ajatellut äkkiratkaisua mutta kuitenkin että tämän vuoden, ensi vuoden aikana tilanne kohenee. Kun nämä rokotukset ovat alkaneet tökkien jne niin alkaa toivo hiipua senkin suhteen että ainakaan tämä vuosi olisi vielä mitenkään normaalihko. Tosin mielenkiinnolla sitä katsoo että hiipuuko tartunnat hieman kesällä ihan auringonvalon vuoksi mutta jotenkin tuntuu että ainakin tämä vuosi on tältä osin jo menetetty. Mutta en ole suuresti masentunut ja pesen käsiä ja käytän maskeja enkä juuri liiku missään, että meneehän se näinkin. Mutta ajattelen esim. nuoria, taloutta jne.
Rokotekaan tuskin parantaa jaksamista. Alkaa käyä median pakottavamielisen painostuksen takia selväksi ettei siinä oo kaikki rehellisesti kunnossa eli tuskin on mikään kikka joka vapahtaa kaikesta vaikeilusta ja jumitteluvelvollisuuksista kuitenkaan, tuo ehkä lisää fyysisiä jumeja vain tai muuta jännää
Hyvin eliitti väsyttää lampaansa. Tästä vuodesta on tulossa kauhujen vuosi.
Rokotukset tökkii ja ei tiedetä miten kauan tämä kestää. Ainakin tämä vuosi mennään tässä paskassa. Väsyttää jo. Olen töissä onneksi VIELÄ mutta konkurssia pelätään. Työtyömyys ja taloushuolet edessä.
Kevät on muutenkin vaikeaa aikaa, valo lisääntyy ja kaikki paska tulee esiin
Minusta näyttää siltä että tätä koronaa tulee uusia muotoja joihin ei rokotukset auta tai jotain muuta paskaa. Kiva loppuelämä. En oikein jaksa enää innostua mistään. Koko ajan saa pelätä milloin se iskee ja vie teholle tai hautaan. Tai se kestää puoli vuotta ja tekee tuhoja kehossa.
Ihmiset on todella aggressiivisia ja negatiivisia. Täysi raivostuminen pienistä asoista tai siitä ettei Minua huomioitu kuin kuningatarta ja pysäytetty kaikkea muuta toimintaa kun Minä saavun.
Ei mitään ongelmaa maaseudulla, ongelma koskee vain täyteen sullottuja kaupunkeja ja ihmisiä betonikopeissaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Eliitti pääsemässä tavoitteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Minusta näyttää siltä että tätä koronaa tulee uusia muotoja joihin ei rokotukset auta tai jotain muuta paskaa. Kiva loppuelämä. En oikein jaksa enää innostua mistään. Koko ajan saa pelätä milloin se iskee ja vie teholle tai hautaan. Tai se kestää puoli vuotta ja tekee tuhoja kehossa.
Itsekin pelkään trumpin tippuvan katosta. Se kun on niin todennäköistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Eliitti pääsemässä tavoitteeseen.
Joka on?
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on todella aggressiivisia ja negatiivisia. Täysi raivostuminen pienistä asoista tai siitä ettei Minua huomioitu kuin kuningatarta ja pysäytetty kaikkea muuta toimintaa kun Minä saavun.
Jännä, mutta itsekin olen aistivinani aggressiivisuutta ihmisissä. Esimerkiksi töissä on kaikenlaista ihme hässäkkää koko ajan ja tuntuu, että kaikki tolkku, sosiaalinen vastuu ja tasapuolisuus on hävinnyt. Ehkä ihmiset on vaan niin lopussa, että niiden huonot puolet pääsee paremmin pintaan.
Ei mulla ole vaikeuksia jaksamisen kanssa. Ihan normaalia elämää vietetään täällä maalla.
Mua harmittaa eniten, kun ei pääse ulkomaanmatkoille. Normaalioloissa on työmatkoja ja lomamatkoja ulkomaille yhteensä 4-6 vuodessa, nyt ei viime maaliskuun jälkeen ainuttakaan. Viimeksi olin ulkomailla Indonesiassa vuosi sitten tammikuussa. Myös monet harrastukset on tauolla, teatterit kiinni, tapahtumat peruttu, sukujuhlat niin pienessä piirissä, ettei tule kutsuja. Etätyökin on alkanut alkuinnostuksen jälkeen maistua puulle. Ihan kauheeta tämmönen korona-aika aktiiviselle, sosiaaliselle ihmiselle. Ainoa plussa on, että rahaa on säästynyt mukavasti.
Mene pois