Onko tämä kevät se hetki että ihmiset ei jaksa enää
Itsemurhia ja väkivaltaa ja flippaa. Mua vasta vain kyllästyttää
Kommentit (25)
Täällä maalla on helppo unohtaa korona useiksi päiviksi. Kaupassa käydessä taas muistaa että niin joo se virus.. toki harmittaa niiden puolesta, joilla on toimeentulo pahasti kärsinyt.
Tähänkin tottuu ja ongelmiin keksitään ratkaisuja, ihminen on luova.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin että ennemminkin ihmuset palaisivat perusasioiden äärelle, löytäisivät yhtenäisyyttä, onnellisuutta ja iloa ihan Suomen luonnosta ja hyvän tekemisestä muille. Alkaisivat toteuttaa unelmiaan ja aloittaisivat uusia intohimojaan.
Voimia kaikille, elämme kriisiaikaa ja se voi olla vaikea myöntää itselleen. Jos kaikki on mennyt, on aina jäljellä vielä tulevaisuus. Ihmiselämän ja onnen arvoa ei mitata rahassa.
Tämä. On vähän vaikea ymmärtää natinaa kun kaikki on hyvin :)
Myönnän että olen yksin viihtyvää sorttia ja työtkin on säilyneet. Siksi olen jaksanut. Onhan tämä silti umpiossa elämistä. Onneksi on netti joka yhdistää meidät. Ja vielä ei ole tarvinnut kärsiä vilua ja nälkää, mitkä ovat Suomen historiassa olleet ne tutuimmat vitsaukset.
Yritän olla positiivinen koska ikäviä hautomalla tämä on vielä kurjempaa. Ja tiedostan että minnekään ei voi kohdistaa valitusta, tämä on vain elettävä parempaa odotellen.
Pidot on vasta alkamassa ja jengi flippaa jo.