Paula Vesalan paita herätti maalivasemmiston
https://kaaoszine.fi/paula-vesalan-uusi-musiikkivideo-aiheuttaa-narkast…
Vesalan lauluista on jo löydetty useita peiteltyjä viittauksia taantumukseen.
Miksi vaikkapa olettaa ihmisellä olevan rusketusraidat, yli puolet sysätään siinä jo ulkopuolelle. Onko mistään ihonväriin liittyvästä syytä tehdä tuollaista spektaakkelia?
Ja kyllä, myös duo voi olla muutakin kuin kaksi valkoista
N23 (She/Her, WASP, Cis)
Kommentit (34)
Tätä päivää. Pitäs olla tarkkana. Kaikki on politiikkaa, varsinkin T-paidat.
Mitä tuo ap:n allekirjoituksessa oleva wasp tarkoittaa? Muuta kuin ampiaista siis?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo ap:n allekirjoituksessa oleva wasp tarkoittaa? Muuta kuin ampiaista siis?
White anglo-saxon protestant?
Voi hyvänen aika sentään. Uskalla tässä kohta enää nokkaansa ulos pistää.
Nämä maalittajat täytyy maalittaa. Oppivatpahan olemaan.
Minulle ei ole mitään merkitystä sinällään oliko kyseinen paita päällä vai ei, mutta Varg on ihan tunnettu mm. rasistisista näkemyksistään. Siksi olisi hauska tietää, oliko tietoinen valinta herättämään kohua vai ns. vahinko valita valkoista ylivaltaa kannattavan artistin paita. Somessahan tätä on ihmeteltykin, mutten ainakaan itse ole huomannut Vesalan vastanneen.
Tuskin on edes itse valinnut paitaa videoon, vaan stylistin/ohjaajan tms. idea.
Omat koirat purevat? Äärivasurit eivät ymmärrä, että kaikki heidän ajamansa sensuuri-, cancel- ja intersektionalismisekopäisyys tulee väistämättä ennemmin tai myöhemmin kohdistumaan myös heihin itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
White anglo-saxon protestant?
Aika hyvää suomea ap kirjoittaa jos on anglosaksi alkuperältään. Mikä toi cis on?.
Noniin, alkavat pikkuhiljaa vasemmistolla puhdistukset omissa joukoissa, popparia esiin, näinhän siinä aina käy. Maltillisimmat lynkataan omien puolesta. :D
Nyt Paula takaisin ruotuun, vielä voi pelastaa jotakin lohkaisemalla taas vaikka twitterissä jotakin nasevaa esim. Tynkkysestä.
Enemmän järkytti aloituksessa tuo viimeisen rivin ripulioksennusosuus.
Tunnistin ilmeisesti ap:n suosikkibändeistä yhden. Se oli minunkin lapsuuteni suosikkeja joskus.
Intersektionaalisessa uhrihierarkiassa ja woke-kultissa pienikin tahaton harha-askel voi johtaa somelynkkaukseen ja cancellointiin.
Vierailija kirjoitti:
Intersektionaalisessa uhrihierarkiassa ja woke-kultissa pienikin tahaton harha-askel voi johtaa somelynkkaukseen ja cancellointiin.
Näin. Se on tarkka homma, sano Koistinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin. Se on tarkka homma, sano Koistinen.
Nuorallatanssia, sitä voi tuuli vähän puhaltaa ja muuten vähän horjahtaa ja yhtäkkiä et ole aatteiltasi puhdas ja putoat.
Jessus sentään, black metal bändin t-paita päällä musavideossa. Kyllä minä nyt niin maan kamalasti Pöyristyin.