Laura Närhi näyttää nyt neliviitosena nuoremmalta kuin keskiverto 25v av-mamma
Hoikka, kaunis, pitkät hiukset, ei tatuointeja ja laulaakin kuin enkeli.
Kommentit (13)
On kyllä ihan mielettömän kaunis. Huh-huh.
Vierailija kirjoitti:
Montako av-mammaa olet nähnyt? Minä en ole nähnyt yhtäkään. Heidän kommenttejaan vain olen lukenut.
Jos suosituimmat keskustelunaiheet täällä on vuodesta toiseen Fazerin Sininen, Hesburgerin alennuskupongit ja tosi-tv, ei ole kovinkaan vaikea päätellä totuutta siellä ruudun takana
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitä kuvalinkkiä
yletv1
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitä kuvalinkkiä
Ykkösellä vielä pienen hetken.
Suunympäryksen juonteista näkee, että kyseessä on ainakin yli 35-vuotias nainen. Mutta on kyllä kaunis ja luonnollisen näköinen. Ei hän silti alle 25-vuotiaalta voi mitenkään näyttää. En kysyisi henkkaria kauan kassalla.
(En pääse katsomaan Ylen ohjelmia, koska niillä on hyvä VPN esto. Googlen kivahakua käytin siis arviointiin. Toki jotkut noista kuvista ovat selkeästi vanhempia.)
No tämän palstan mukaan kukaan ei voi näyttää itseään nuoremmalta, vanhemmalta toki voi.
Linkki??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Vierailija kirjoitti:
Linkki??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Naputtelepa omin pikku kätösin googlen kuvahakuun.
Vierailija kirjoitti:
Kuvalinkki olisi kiva.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2604182/maaritelkaa_kouvolatukka_ja_kan…
tuolta löytyy keskustelua kuvalinkkeineen
Laurasta löytynee kuvia/videoita ihan ilman linkkejä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvalinkki olisi kiva.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2604182/maaritelkaa_kouvolatukka_ja_kan…
tuolta löytyy keskustelua kuvalinkkeineen
Laurasta löytynee kuvia/videoita ihan ilman linkkejä
Ei ollut kuvalinkkiä Laura Närheen. Laitappa tulemaan kun olet niin taitava kirjoittamaan linkkejä.
Montako av-mammaa olet nähnyt? Minä en ole nähnyt yhtäkään. Heidän kommenttejaan vain olen lukenut.