Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Pyydä isäsi puhelimeen"

Vierailija
23.01.2021 |

Mulla on nuorekas ääni ja aina joskus joku erehtyy mua luulemaan puhelimessa lapseksi. No, tuli mieleen Piritta Hagmanin puuntilauksesta, kun asuin pohjoisessa korpimökissä ja tilasin puita. En tietenkään tajunnut, paljonko mikäkin määrä puita on yms niin myyjä sanoi noin. Olin silloin n 30v. Käy noin joskus vieläkin. T. Ammattivalittaja

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään muulla ole tällaista ongelmaa? Ap

Vierailija
2/6 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin vastannut: "pyydä esimiehesi puhelimeen". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itselleni kävi niin, että taloyhtiön remonttihenkilöt pyysivät saada puhua vanhempieni kanssa, olen 40v.

Vierailija
4/6 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toi kyllä naurattais itseä ihan siimana. Vai että vielä isä puhelimeen... :D.

No tietysti sitten ei enää naurattais jos ne laittais puhelimen kiinni ja jäisin ilman palvelua. Pitäisi pyytää joku möreä-ääninen kaveri tai naapuri hätiin että saan asiani toimitettua. Tai puhua pyyhkeen läpi.

Vierailija
5/6 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli jo teininä matalampi ääni kuin mutsilla. Niinpä vähän vieraammat soittajat erehtyivät usein henkilöstä ja pyysivät äitiäni hakemaan äidin puhelimeen. Parilla kerralla äiti ei halunnut nolata soittajaa vaan haki minut puhelimeen. Siinä sitten esitin parhaani mukaan aikuista äidin viittilöidessä ohjeita vierellä. Jälkikäteen nauroimme kippurassa.

Vierailija
6/6 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toissa kesänä eräs vanhahko mies asiakkaamme sanoi samaa eli saako isäsi puhelimeen. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi