Millainen rekkari ví--tut-taisi sinua omassa autossa?
Minusta jotkut täysin randomit ovat kamalia. Sellaiset, jotka eivät soinnu yhteen ollenkaan. Esim. KTS, TSY, KLE, LKE, HRR... Kaikki tuon tyyliset. Hyh! Kivoja ovat sointuvat, ja X on ihan sikakiva!!! 🖤🖤
Numeroista kamalin olisi 123, 112, 132. Kerran näin henkilöauton rekkarilla BUS. Säälin omistajaa... Ihan kamala rekkari!!
Millainen on sinun unelmarekisterikilpesi? Siis näistä peruskilvistä.
Kommentit (67)
Näin auton, jonka rekisteri oli AXE-666. Se oli karmiva. Liekö maksettu kilpi.
Kävin koeajamassa muutama kuukausi sitten käytetyn auton.
Auto miellytti, oli automaatti, melko siisti ja koeajon jälkeen olin valmis tekemään kaupat kun hintakin vaikutti sopivalta.
Tarkastelin autoa vielä ulkopäin ja menin avaamaan takaboksia ja sitten vasta katsoin rekkaria tarkemmin ULI-xxx.
Voihan vitalis jos minä keskiäkäinen äijä ajaisin ULI- varustetulla rekkarilla merkittyä autoa joka suomen vilkkaimmalla keskustelupalstalla on kaiken häpeän ja saamattomuuden perikuva.
Kaupat jäivät tekemättä.
Itsellä on jo toinen auto, jonka rekkari tarkoittaa jotakin. Ei mitään rumaa, mutta kuitenkin. Kaikkeen tottuu.
Kotikylässä 90-luvun taitteessa oli paikallisen matkahuollon pihassa usein parkkeerattuna alla olevan näköinen Opel Kadett, rekkarilla HEL-666. Tykkäsin, ja tykkäisin edelleen!
https://cdn.nettiauto.com/live/10339171/Opel-Kadett-b62db89b9feaa11c-me…
Mulla oli aikonaan auto, jonka rekkari oli TRE- kaverin auto on nyt IOS-.
Kotipaikkakunnallani pyöri takavuosina tällainen auto. Se jäi kyllä hyvin mieleen.