Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pk-seutulaiset: kertoisitteko kokemuksia synttäreistä HolLopissa (Vantaalla)!

Vierailija
05.08.2008 |

Hellurei,

Laiskana äitinä synttäreiden kotona järjestäminen ei enää huvittaisi. Eri vaihtoehtoja olen miettinyt. HopLopista omat lapset tykkää kovasti, eli se voisi olla kiva paikka. Onko kenelläkään kokemuksia? Millaiset nuo "juhlatilat" on, oliko esim. koristeltu kunnolla vai olivatko ankeita? Ostitteko mukana tuleville aikuisille erikseen tarjoilut vai ostivatko he itse? Vai valvoitteko itse kaikkia lapsivieraita (max 6 lasta/valvoja)? Itse luulen että mieluummin suosittelen, että kaikkien lapsivieraiden mukana tulee ainakin yksi aikuinen. Mutta se tarjoilupuoli aikuisille..? Ja onko 2h liian lyhyt aika synttäreille?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli juhlatiloista tai tarjottavista en osaa sanoa, mutta ei kyllä koskaan yksilläkään synttäreillä ole tarvinnut itse mennä sinne vahtimaan omaa lastaan! Kyllä se synttäreiden järjestäjä on ne vahtimiset jotenkin hoitanut!

Vierailija
2/2 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin poikien synttäripaikaksi suosittelen! Heidän leikkinsä (ainakin meidän pojan tapauksessa) ovat paljon riehakkaampia kuin siskonsa, niin eipähän tarvitse verjella kotinsa "arvoesineitä", eikä suunnitella mitään ohjelmaakaan.

En kyllä pyytäisi vieraiden vanhempia tuollaisille synttäreille "vieraiksi". Vain sen verran vieraita, että vahtiminen onnistuu omin voimin. Lapsien on hyvä olla vähintään 5-6 vuotiaita, niin pärjäävät hyvin.

Espoon HopLopissa oli ainakin synttärihuone ihan kiva, mutta eiväthän lapset siellä käy kuin pikaisesti herkkuja syömässä. Kaksi tuntia on juuri sopiva aika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla