Nuorelle naiselle kukkia, mitä nuorelle miehelle?
Aikuinen lapseni, nuori mies on saanut töissä ylennyksen. Miten häntä voisi muistaa? Muu kuin alkoholi.
Nuorille naisille on helpompi keksiä, esim. kukkia, koru, maljakko tms.
Kiitos ideoista!
Kommentit (24)
Miksi miehelle ei voi antaa kukkia?
Miestäkin voi muistaa kukilla. Ruoan tarjoaminen?
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei tykkää kukista.
Pullo viskiä, joku miehekäs huonekasvi esim. kaktus.
Miksi jostain ylennyksestä pitäisi lahjoa onnekasta? Ylennyshän on jo itse palkinto sen saajalle.
Minullekin mieluummin viinipullo, kahvipaketti, suklaalevy tai vaikka vaan kaunis kortti, kuin kukkia! T. Nuori nainen
Veisin ravintolaan syömään ja näin yhdessä juhlistettaisiin ylennystä.
Vierailija kirjoitti:
Pullo viskiä, joku miehekäs huonekasvi esim. kaktus.
Joo, miehet on piikikkäitä. Lihansyöjäkasvi sopisi myös. Tai peikonlehti, tihkuu testosteronia sekin.
Jonkun ehdottama lounaan tarjoaminen mielestäni kiva idea.
Naiselle kukkia ja miehelle sukkia.
Arvasin että heti tulee idioottimaisia vastauksia että "miksi ei miehelle voi kukkia antaa?" Koittakaa jo tajuta biologiset erot prkl. Aina pitää olla vääntämässä rautalangasta teille. Miehiä ei kiinnosta kukat...PISTE! ellei sitten ole b rapun poikia
Näyttävä viherkasvi, designlasia, herkkukori, ravintolaillallinen, kaiverrettu hopeaesine
Vierailija kirjoitti:
Miksi jostain ylennyksestä pitäisi lahjoa onnekasta? Ylennyshän on jo itse palkinto sen saajalle.
Miksi jouluna pitäisi antaa lahjoja? Joulu, rauha ja vapaa on jo itse lahja.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä! Miul on jonki verra pampaheinää ja tykkäisin saada sitä lahjaksi vaikka se ny teknisesti ei oo kukka. :) Kukissa liljat on tosi kivoja, tiikerililja on lemppari. :3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jouluna pitäisi antaa lahjoja? Joulu, rauha ja vapaa on jo itse lahja.
En siis tarkoittanut, että se väärin olisi, mutta en ymmärrä sitä idealogiaa.
Juhlallinen ateria hetki kotosalla.
T: Nuori mies
Vierailija kirjoitti:
Arvasin että heti tulee idioottimaisia vastauksia että "miksi ei miehelle voi kukkia antaa?" Koittakaa jo tajuta biologiset erot prkl. Aina pitää olla vääntämässä rautalangasta teille. Miehiä ei kiinnosta kukat...PISTE! ellei sitten ole b rapun poikia
No onhan täällä ehdotettu vaikka mitä. Esim. Kaktus on hyvin fallinen kasvi. Se tuskin loukkaa miehen maskuliinisuutta.
Lahjakortti poikasi lempikauppaan?