Mikä on nautintosi, mistä et luovu?
Kommentit (36)
Uusien vaatteiden ostaminen, vaikka olisi vaatteita paljon jo ennestään.
En pidä kierrätyskeskusta kotonani.
Kierrätän minkä kierrätän, ja se saa riittää.
Palataan asiaan sitten, kun julkisissa tiloissakin töröttää seitsemän roskapönttöä rivissä.
Mun LDL-kolesterolit ovat aivan tapissa ja ikää vasta 30. Mutta maitosuklaasta en luovu koskaan, vaikka multa on se kielletty lääkärin käskystä. Syön sitä muutamana päivänä viikossa, en kuitenkaan joka päivä kuten nuorempana.
Vierailija kirjoitti:
Mun LDL-kolesterolit ovat aivan tapissa ja ikää vasta 30. Mutta maitosuklaasta en luovu koskaan, vaikka multa on se kielletty lääkärin käskystä. Syön sitä muutamana päivänä viikossa, en kuitenkaan joka päivä kuten nuorempana.
Ihan fine. Voit muuten rukata ruokavaliotasi eikä se ole edes ankeaa. Kuituja, hyviä öljyjä, siemeniä ja marjoja.
Viikonloppuisin haluan kahvin kanssa pulla, ja jotain karkkia. Syön näitä perjantaina ja lauantaina. Viikolla sitten askeettisemmin.
Vierailija kirjoitti:
En pidä kierrätyskeskusta kotonani.
Kierrätän minkä kierrätän, ja se saa riittää.Palataan asiaan sitten, kun julkisissa tiloissakin töröttää seitsemän roskapönttöä rivissä.
Jännä nautinto!
Käytän parfyymia.
Terkut hajuherkille.
Matkustaminen. Nykyään kaikki vinkuu lentämisestä. En aio luopua. Nyt tauolla koronan takia, mutta heti kun helpottaa, lähden taas joko Aasian tai Etelä-Amerikkaan.
Olen nyt koronan aikaankin tehnyt jonkun pienemmän matkan Euroopassa, mutta en ole niistä hirveäsi huudellut. Joillekin kerroin ja heti alkoi kitinä.
Mulla ei mitään sellaista nautintoa ole, mitä yleisesti paheksuttaisiin. Pari nautintoa tulee mieleen, joista en kyllä millään luopuisi: kahvi ja lökövaatteet kotona.
Kahvi on vaan elämän eliksiiri.
Työni edellyttää siistiä pukeutumista, ja töistä kun tulen niin lähtee sekä rintsikat että alushousut ihan välittömästi mäkeen ja puen päälle mahdollisimman löysät pehmeät vaatteet. Ah! En voi mitenkään käsittää ihmisiä, jotka on kotona esim. farkut päällä.
Syön avokadoja.