Kutsutaanko korona-rokotuksiin vai onko itse varattava aika ja minne?
Kommentit (12)
Voi mennä meillä pitkälle syksyyn.
Menee ensi vuoteen eikä sekään riitä. Kaikki eivät ota rokotusta.
Tietääkseni on jo aikaisemmin sanottu, ettei mitään varsinaisia kutsuja lähetetä, vaan on itse seurattava ohjeita ja itse varattava aika. Mutta tuota en tiedä varmuudella.
Itse ei voi myöskään valita sitä, minkä valmistajan rokotetta piikitetään. Tämä on varma tieto.
Mene kuntasi terveyskeskuksen sivuille ja tarkista ohjeistus sieltä. Meilläpäin jokainenriskiryhmiin kuulumaton varaa itse ajan.
Minulle soitettiin kotiin, että nyt voi tulla. Olen kyllä yhdeltä ammatiltani röntgenhoitaja , en ole nyt työelämässä. No menin sitten ja sai rokotuksen,on nyt niin helpottunut olo. Mieheni oli eilen rokotuksessa. Siellä kuulin että niin monia ryhmiä nyt rokotetaan kiireellä, saa olla tarkkana siinä kirjaamisissa. Toiseen rokotukseen tulee muistutus tekstiviestillä.
Vierailija kirjoitti:
Mene kuntasi terveyskeskuksen sivuille ja tarkista ohjeistus sieltä. Meilläpäin jokainenriskiryhmiin kuulumaton varaa itse ajan.
Lankapuhelimella ei mennä millekkään sivulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lankapuhelimella ei mennä millekkään sivulle.
Niinpä, vain vauvanettiin. edell.
Ainakin senioreille kirje kotiin, pliis. Siinä paikka ja aika rokotukseen. Mukaan Kela-kortti.
Seuraa oman kuntasi nettisivuja. Sinne päivitetään, mikä ryhmä milloinkin vuorossa. Nyt yhä hoitohenkilöstö ja + 70 vuotiaat.
Ensi viikolla, vk 4 infokirjeen saavat Espoossa 85v. Sen jälkeen 65v. Kirjeessä ohje mistä ja miten aika varataan.
Espoo
Armeija tulee sitten kun on sinun aikasi.
Ohjeita annetaan erittäin varovasti. Rajoituksia ja suosituksia lyhyeksi aikaa.
Ollaan kovasti optimistisia.
Pandemia ei katoa kuukaudessa!!!
Toivotaan näköalaa ainakin puolen vuoden päähän.