Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex mielellään haluaisi tavata minua vaikka on suhteessa?

Vierailija
23.01.2021 |

Hän ei ole koskaan omien sanojensa mukaan pettäjä. Enkä tiedä mistä tässä oikeastaan on nyt kyse kun tahtoo olla kaverini ja nähdä minua vielä jatkossa.

Tilanne on minulle nyt uusi.
Eron jälkeen olemme olleet tiivisti yhdessä sen mukaan miten on ollut aikaa, joskus enemmän ja vähemmän.
Harrastettu seksiä kuitenkin, ei mitään vakavampaa.
Molemmat olemme kuitenkin voineet jatkaa tahoillaan matkaansa miten haluaa ja etsiä uutta.
Nyt hän on löytänyt ja olen asian kanssa sujut, toivottavasti suhde on hyvä.

Toki tahdon olla hänen ystävänsä edelleen mutta sanomattakin selvää, ettei meillä ole syytä juurikaan tavata tai muuten olla paljoakaan yhteyksissä.
Meidän täytyy elää nyt näin, omia elämiä miettien.

Kuitenkin hän on erityisen kohtelias minua kohtaan nyt ja kertoo, että mielellään näkee minua jatkossakin.
Kahvittelisimme aina sillon tällöin jne.

Okei...
En osaa nyt kyllä sanoa onko tässä taka-ajatuksia vaiko ei?
Tosiaan tämä on uusi tilanne enkä viitsinyt sen enempää kysellä mitä tämän takana oli.

Mutta onko jollain erityisemmin kokemusta asiasta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi varmaan ottaa mukaansa uuden seurustelukumppaninsa? Aika harva tykkää, jos miesystävä tapailee säännöllisesti eksäänsä - ilman uutta kumppaniaan.

Vierailija
2/3 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on aika sinun siirtyä eteenpäin, monet miehet mielellään pitää eksää varalla. Tähän pelleilyyyn ei kannata lähteä mukaan ollenkaan. Ei todellakaan kannata suostua mihinkään tapaamisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kiitos suorista vastauksista.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi