Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se käsidesiteline kaupoissa ja muualla ei ole kyllä mikään koriste

Vierailija
23.01.2021 |

Ihmetyttää ku monet ignooraa sen täysin. Tilanne olis nyt varmaan vähän parempi, jos ihmiset oikeasti käyttäis sitä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on omat käsidesit messissä.

Vierailija
2/27 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tuntuu vain olevan! Etenkin iltapäivisin ne käsidesitörpöt on ihan tyhjiä jo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kallu ja reiska ovat räpeltäneet likaisilla käsillä desipurkin painiketta. Puhtaammat kädet jo tullessa ilman sitä, ties mitä halpaa väkevää ainetta sinne on jatkettu. Oma desi käsille parempi.

Vierailija
4/27 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käyttäisin? Minulla on nahkakäsineet kädessä kaupassa asioidessa.

Vierailija
5/27 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä samaa käsidesipulloa on sadat ihmiset lääppineet likaisilla käsillään jo sinä päivänä. Ja edellisinä. Siitä pitäisi sitten vasta pestyihin käsiinsä lääppiä kaikki pöpöt, jotta saa niistä osan desinfioitua sillä desinfiointiaineella. En suostu tekemään niin. Koronaa ollut jo kohta vuoden, saman verran aikaa on ollut olemassa desiautomaatteja joista aineen saa niihin käsin koskematta, mutta vieläkin pitäisi useimmissa paikoissa vaan niitä paskasia pumppupulloja hipelöidä. 

Vierailija
6/27 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin paikoissa käsidesi haisee niin pahalle ettei sitä voi käyttää.

Vierailija
7/27 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina puhtaat kädet, en tarvitse käsidesiä enkä saippuaa. Ne on nenänkaivajille.

Vierailija
8/27 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/27 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän mieluummin omaani, taskussa on aina pieni pullo - oli jo ennen koronaa.

Vierailija
10/27 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kaupan käsidesiä en suostu ottamaan. Se haisee niin pahalle. Muualla olen ottanut tavaksi käyttää käsidesiä. 

Vierailija
11/27 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisee mukavalle, tekee mieli juoda. Alkkis XD

Vierailija
12/27 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PESEN kädet ennen ja jälkeen kauppa-asioinnin, joten miksi läträisin jollain nykyajan T-spriillä?

Vierailija
13/27 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertaakaan käyttänyt käsidesiä enkä maskia, en sairastu helposti.

Vierailija
14/27 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa kaupoissa ei tarvitsisi edes koskea mihinkään, tai desiä voi annostella painamalla nappia jalalla. Silti yhtä lailla ihmiset kävelee ohi. 

Vierailija
15/27 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kertaakaan käyttänyt käsidesiä enkä maskia, en sairastu helposti.

Juuri tuollaiset itseään immuuniksi ja muita paremmaksi luulevat ihmiset sitä tautia levittävät.

Vierailija
16/27 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monissa kaupoissa ei tarvitsisi edes koskea mihinkään, tai desiä voi annostella painamalla nappia jalalla. Silti yhtä lailla ihmiset kävelee ohi. 

Minä kävelen ohi. Minulla on oma käsidesi.

Vierailija
17/27 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen juuri pessyt käteni kotoa lähtiessäni, niin en todellakaan katso tarpeelliseksi desinfioida niitä heti perään uudestaan, kun en ole yhtä ovenkahvaa ja autonovea enempään kerennyt vielä edes koskemaan.

Vierailija
18/27 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei lähtiessäänkään käytä kaupan käsidesiautomaattia, niin silloinhan vie pöpöt omaan autoon ja oman desipullon kylkeen.

Todella harva desiä käyttää, vaikka maski on päällä.

Vierailija
19/27 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se järkevää käyttää. Mutta sitä on tyyppejä jotka periaatteestakaan ei tee mitään yhteisen hyvän vuoksi. Paras vaan kaikkien fiksumpien toimia parhaan ymmärryksensä mukaan ja suojata itseään ja läheisiään.

Vierailija
20/27 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän yleensä, ja aina ravintolassa ennen kuin kosken ottimiin tai vesihanaan tms. MUTTA parissa paikassa tiedän käsidesin ovan a) telineessä, josta se lähes poikkeuksetta lentää enemmän housuille ja kengille kuin käsiini ja b) raivostuttavaa pontikalta haisevaa laatua, jonka kuivuminen kestää tolkuttoman kauan. Näissä paikoissa en sitä käytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän