Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile kivoin koti, jossa asuit lapsena

Vierailija
23.01.2021 |

!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin 22 vuotiaaksi syntymäkodissani, joten vastaukseni on se.

Vierailija
2/8 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoin koti? Oli vain yksi koti. Kai se on sitten se. Mulla ei kyllä ollut ikinä edes omaa huonetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako lapsuudenkotia aloittajalla oli?

Vierailija
4/8 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalo, viides kerros. Siskolla ja minulla omat huoneet. Huoneeni oli isompi kuin siskoni huone. Kaksi vessaa. Ihana iso keittiö jossa syötiin perheen kanssa. Viihtyisä kasveja täynnä oleva olkkari jossa pelattiin perheen kesken mm. nesillä(se perus nintendo vuodelta nakki ja muusi). sekä ihan perus lautapelejä ja tehtiin palapelejä.

Tämä siis lapsena.

Vierailija
5/8 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuudesta kirjoitti:

0-3, 3-6, 6-14, 14-16, 16-16, 16-18, 18- eli 7 kpl. ap

Vierailija
6/8 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap mutta olen lapsena asunut 7 eri asunnossa.

Vauvana ja taaperona kerrostalossa yksiössä ja siitä kaksioon.

Sen jälkeen isä rakensi omakotitalon. Siinä asuttiin pari vuotta ja talo myytiin kun rakennettiin uusi. Siinä pari vuotta ja taas sama juttu eli isä rakensi talon ja edellinen myytiin.

Kivoin koti oli se kolmas omakotitalo. Siinä asuttiinkin koko minun peruskouluaika.

Sen jälkeen taas asunto myyntiin. Muutettiin vuokralle vajaaksi vuodeksi ja sinä aikana rakennettiin talo johon muutettiin. Se oli varmaan hienoin mutta kivoin oli ehdottomasti se jossa asuttiin pisimpään.

Tykkäsin isosta pihasta, siitä että asunto oli yhdessä kerroksessa ja iso. Miten sitä nyt kuvailisi? Valkoinen tiilitalo autotallilla. 6h, keittiö, kylppäri, sauna, kodinhoitohuone.

Vierailija
7/8 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen asunut lapsena viidessä eri asunnossa.

-Ei Ap.

Vierailija
8/8 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana vanha omakotitalo meren rannalla kun olin 6-16- vuotias. Ihana piha jossa paljon marjapensaita ja omenapuita. Isoveljen tekemä kiikku isossa koivussa. Autotallin ”yläkerrassa” oli isoveljen rakentama maja. Talo oli vuonna 1936 rakennettu eikä kovin hieno tai moderni sisältäkään mutta sitäkin rakkaampi ❤️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän