Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsella karanteeni, pelaa jatkuvasti, enkä minä jaksa puuttua

Vierailija
23.01.2021 |

Hän pääsee uloskin vain pienelle pihallemme. Arkenakin tuijottaa kotikoulun takia tunteja. Jos tällä keinolla ei lapsia ja heidän vanhempiaan sairasteta, niin ei sitten millään.

Toisin sanoen: aivan sairasta sulkea terveet lapset kotiin vain siksi, että ovat saattaneet altistua kotonalle.

Kuka ihme nämä säännöt on keksinyt?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ajatellu et jos karanteeniin joutuu niin pelatkoon vaikka yötä päivää sen 2xviikko ja syököön vaikka karkkia, se aika mennään niin että kaikilla on mahdollisimman mukavaa, kukaan ei halua karanteeniin.

Vierailija
22/25 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vähän eri tilanne asua kerrostalossa ahtaassa lähiössä kuin ok-talossa metsän, juoksupolun, ladun tms lähellä.

Nimenomaan. Asutaan Itäkeskuksessa kaksiossa lapseni kanssa kahdestaan. Hyppään kohta parvekkeelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vähän eri tilanne asua kerrostalossa ahtaassa lähiössä kuin ok-talossa metsän, juoksupolun, ladun tms lähellä.

Nimenomaan. Asutaan Itäkeskuksessa kaksiossa lapseni kanssa kahdestaan. Hyppään kohta parvekkeelta.

Tarkasta benjiköyden kiinnitykset.

Vierailija
24/25 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ajatellu et jos karanteeniin joutuu niin pelatkoon vaikka yötä päivää sen 2xviikko ja syököön vaikka karkkia, se aika mennään niin että kaikilla on mahdollisimman mukavaa, kukaan ei halua karanteeniin.

No just näin. Karanteenista pyritään tietenkin tekemään mahdollisimman kivaa.

Aivan kuten nyt korona-aikana muutenkin lapsille on tilattu tavallista enemmän harrastusvälineitä ym. härpäkkeitä korvaamaan harrastusten puutetta. Kotona on tehty herkkuruokia ja leivottu enemmän, mikä korvaa ravintolakäyntien vähenemistä. Perheen kesken vietetään enemmän retkeilypäiviä ym. korvaamaan väliin jääneitä reissuja. On myös opeteltu ihan peruslenkkeilyä ja panostettu nastalenkkateihin. Ja lapset ovat todellakin saaneet pelata, jotta voivat olla luontevasti yhteydessä kavereihinsa.

Täällä elää korona-aikanakin oikein hyväntuulinen, iloinen perhe terveellistä ja tasapainoista elämää. Juhla ja arki eroavat toisistaan, kun ne molemmat luodaan kotiin.

Vierailija
25/25 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos tää ap se ikivalittaja, jolla ei edes oo lapsia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi