Aina samanlaiset viikonloput
Saunotaan, mies tuijottaa urheilua, syödään ja vähän ulkoillaan.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Keksi itselle tekemistä. Siivoa, leivo, lue... Ihan mitä vaan. Olet itse vastuullinen omasta onnestasi.
Nä kerkiän tekemään noita kaikkia juttuja jo viikolla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keksi itselle tekemistä. Siivoa, leivo, lue... Ihan mitä vaan. Olet itse vastuullinen omasta onnestasi.
Etsi sitten itsellesi haasteellisempi työ.
Sitähän varten ne viikonloput on ettei tehdä hittojakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mahdollista. Ap
Miehen tekemisten mukaanko tehdään? Mies määrää sinunkin menemiset ja tekemiset?
Vaikea uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Miehen tekemisten mukaanko tehdään? Mies määrää sinunkin menemiset ja tekemiset?
Vaikea uskoa.
Kyllä tehdään, koska en itse saa sairauksieni takia ajaa autoa. Ap
Sellaista se elämä on. Enimmäkseen pelkkää rutiinia.
Mene bussilla,taksilla,junalla....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mahdollista. Ap
Olinpa kömpelö, ei tietenkään ole mitenkään mahdollisista sitä omaa elämää muuttaa tässä uhriutumisen kulttuurissa, jossa jokainen kokee olevansa jollakin tavalla uhri ja liioittelee itseensä kohdistuvia negatiivisia asioita.
Meillä mies heti la-aamusta yllätti minut. Oli pakannut laukkuni valmiiksi ja tarjosi shampanja-aamiaisen sänkyyn. Siitä lähdimme sitten lentokentälle ja lensimme ykkösluokassa New Yorkiin. Täällä on shoppailtu Tiffanylla ja designer-shopeissa ja asutaan 5 tähden hotellissa. Illalla lositoravintolaan syömään. Su takaisin kotiin ja sitten on mukava aloitella taas uutta viikkoa.
Se Ammattivalittaja-allekirjoitus on taas pois käytöstä?
Tiedän tunteen, paitsi meillä se olen minä, joka katselee urheilua. Ennen korona-aikaa käytiin viikonloppuisin harrastamassa kulttuuria, kuntoilemassa, viikonloppulomilla, ravintolassa jne. Nyt vuoden ollut pelkkää monotoniaa, kesällä onneksi sai olla vähän vapaammin. Tylsistyttävää on. Ja ei todellakaan kiinnosta mitkään ruoanlaitot, siivoamiset ja käsityöt, varsinkaan viikonloppuisin.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen, paitsi meillä se olen minä, joka katselee urheilua. Ennen korona-aikaa käytiin viikonloppuisin harrastamassa kulttuuria, kuntoilemassa, viikonloppulomilla, ravintolassa jne. Nyt vuoden ollut pelkkää monotoniaa, kesällä onneksi sai olla vähän vapaammin. Tylsistyttävää on. Ja ei todellakaan kiinnosta mitkään ruoanlaitot, siivoamiset ja käsityöt, varsinkaan viikonloppuisin.
Meillä on ollut tällaista vuosikausia, kun miehellä on niin raskas työ, että se haluaa kaikki viikonloput vaan katsoa urheilua ja maata sohvalla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa.Kyllä tehdään, koska en itse saa sairauksieni takia ajaa autoa. Ap
https://www.vauva.fi/keskustelu/4013960/minkalainen-elamanasenne-paras
Tuo ketju on sitten kuin olisi Sinulle tehty:-D
Nytkin voi tehdä asioita. Voi tavata ystävää kävelyretken merkeissä, ja käydä kahvilla/syömässä. Käydä kirpputoreilla. Osa museoista ja näyttelyistä on auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa.Kyllä tehdään, koska en itse saa sairauksieni takia ajaa autoa. Ap
https://www.vauva.fi/keskustelu/4013960/minkalainen-elamanasenne-paras
Tuo ketju on sitten kuin olisi Sinulle tehty:-D
Kyllä suakin masentaisi, jos et pääsisi mihinkään etkä saisi edes autoa ajaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Nytkin voi tehdä asioita. Voi tavata ystävää kävelyretken merkeissä, ja käydä kahvilla/syömässä. Käydä kirpputoreilla. Osa museoista ja näyttelyistä on auki.
Tottakai voi. Mä vaan aina tarvitsen taksin tai kyydin. Ap