Aina nauretaan miehen kanssa kun naapuri tekee lumitöitä ei se vaan osaa
Menee kuin mielipuoli kolan kanssa ja tekee todella paljon turhaa työtä, ei mitää järjestystä kolaamisessa, huvittava naapuri.
Kommentit (43)
Minäkin nauran niille kaikille, jotka tekee lumityönsä itse.
parasta hupia päivässä kyylätä naapuria varsinkin kun osaa ja tietää itse kaiken paremmin.
😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin nauran kolapelleille, kun itse teen lumityöt mönkijällä.
Meillä on traktorin perässä linko.
Meillä on sulanapitokaapeli.
Mulla on adhd mä en jaksa tehdä sellaista millin tarkkaa kujaa
Oletko se sama, joka ihmetteli "miehensä kanssa" jonkun haudalle jätettyjä leluja hautausmaalla ja vaati niitä poistettaviksi? Kyseinen kirjoittaja vaikutti aivan totaalisen tunnekylmältä ihmiseltä.
paylapekke kirjoitti:
parasta hupia päivässä kyylätä naapuria varsinkin kun osaa ja tietää itse kaiken paremmin.
😆
Täydennä sananlasku:
"________ on halvat huvit, __________on ilmaiset" Menikö oikein vai väärin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on traktorin perässä linko.
En viitsi rivarin pihalla raktoria pitää, ehkä sitten myöhemmin.
Hyvä että te osaatte. Osaatte varmaan kaiken muunkin paremmin kuin kukaan muu. Kannattaa vaan muistaa että karma saattaa iskeä takaisin.
Miten niin ei osaa? Tyhjää kolaako se liikuttelee pitkin pihoja ja lumet jää paikoilleen? Se että tekee asiat eri tavalla ei ole väärin tekemistä. Jos lumet lähtee pihasta ja kulkeminen helpottuu, silloinhan hän tekee ihan oikein, sehän sen kolaamisen tarkoitus on. Naurattaa aina kaikki ääliöt (verhon raossa kurkkimassa) jotka luulee että jotkut asiat voi tehdä vain yhdellä tavalla :D Näitä ääliöitä on ollut minunkin tuttavapiirissäni, mm yksi entinen työnantaja joka narisi joka asiasta ja lopulta kivahdin sille että teen eri tavalla mutta lopputulos on se mitä haluat, joten mikä ongelma? Siihen loppui narinat.
Vierailija kirjoitti:
Mönkijäpelleille nauretaan täällä maalla kun kotipiha aurataan Valtralla. Saatan pyyhkäistä naapureidenkin pihat puhtaaksi 👍
M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mönkijäpelleille nauretaan täällä maalla kun kotipiha aurataan Valtralla. Saatan pyyhkäistä naapureidenkin pihat puhtaaksi 👍
M34
Itsekin nauran mönkijä- ja kolapelleille. Yleensä kolaajat ovat vanhuksia tai muuten vanhempia ihmisiä. Itse olen esimerkiksi kiireinen uraihminen eikä minun aikani tai mielenkiintoni riitä kolailuun. Lumet lähtee traktorilla tai sitten voi myös tilata kiinteistöpalvelun. Itse olen myös sen verran kiireinen, ettei todellakaan kiinnosta mihin lumet työnnetään, on paljon tärkeämpiäkin asioita mietittävänä. Varmaan joku vähän tyhmempi ja yksinkertaisempi ihminen märehtii näitä, kun ei äly riitä monimutkaisempiin asioihin.
Sun on pakko olla mun puuhapetenaapurini, jonka oli aivan pakko tehdä lumitöitä meidänkin pihalla, Vastasit, että tykkäät tehdä lumitöitä ja halusit auttaa. Miksi helkkarissa? Tungit lumet omasta mielestäsi järkevästi ja meidän piti seuraavana päivänä korjata ne kasat pois meidän tieltä. Ihan hullua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
Junteilla on junttien huvit.
Halusit sitten tämän jakaa ihan tännekin?
Ap, oletko itse koskaan kolannut lunta? Vai tekeekö miehesi sen aina puolestasi?
Minä nauran kyttäävälle naapurille. Tahallani ärsytän sitä kun kolaan pihaani.
Turhaa työtähän siitä tulee, mutta ainakin kunto kasvaa.
Toisin kuin naapurilla jonka kunto käy huonommaksi kuukaudesta toiseen, koska ainut elämä on siellä ikkunaruudun takana.
Tee itse paremmin. Kuulostat säälittävältä kiusaajalta, joka kuitenkim siipeilee miehensä vallan alla.