Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

♥SUURPERHEKUUMEILIJAT♥PE-LA-SU

04.08.2006 |

Aloitetaanpa uutta pinoa viikonlopulle kun vanha on jo taas pitkä

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon, paljon onnea!!! Marlettille plussasta!!!!

EDRAM:( meniköhän nikki oikein), älä usko tuollaisiin, turhaa murhetta vain, vaikka kyllä ymmärrän, että tuollaisen kuultua, vaikka kuinka ajattelisi, että on hölynpölyä se mietityttää. Itse olen niin typerä, että en edelleen uskalla ostaa murattia kotiin, kun kuulin joskus, että se voi tuoda epäonnen mukanaan. Muuten, en ole taikauskoinen, heh!!! Eli, jos joku on kuullut muratista muuta niin tänne viestiä, on meinaan mielestäni kaunis kukka, niin jospa rohkaistuisin ostamaan. Älkää nyt minua ihan pölhönä tämän tunnustuksen jälkeen pitäkö.

GALLUP: Löytyykö muilta tällaista taikauskoista käytöstä???

Nasuli 78: samassa tilanteessa ollaan, eli haaveillaan ja kuumeillaan, mutta ei ole vielä yritystä. Muutama hassu viikko takaperin olin vielä tilanteessa, että mies oli ehdottomasti sitä mieltä, että kolme lasta riittää, mutta nyt sitten mieli on muuttunut. Edessä on kuitenkin vielä ennen yritystä asunnonvaihtosuunnitelmat ja mun pitäisi ennen raskautta koittaa käydä äitipkl.lla raskauden suunnittelukäynnillä. Eli enpä tiedä vielä, koska pääsen varsinaisesti kunnolla kuumeilemaan. Toisaalta l.a. olisi hyvä olla ennen kuopuksen 3 v:tä niin äitiyspäivärahan voisi anoa edellisen mukaan vielä, kun tällä hetkellä olen vakipaikastani hoitovapaalla ja teen satunnaisesti työkeikkaa. Meillä kuopus siis nyt 1 v 3 kk. Miten sulla nasuli 78, onko jo tietoa, koska yritys alkaa?

Olisi varmaan pitänyt aloittaa uusi viikkopino, mutta toivottavasti joku lukaiseen tämän...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla