Mihin pankkiin olet tyytyväinen ja miksi?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
S-pankki. Toimii ja on ilmainen. En halua maksaa älyttömiä asiakasmaksuja. t. entinen Nordean ja Dansken asiakas
Ovat korottamassa maksuja S-pankissa moninkertaiseksi
Ei nykyisiin pankkeihin voi kukaan olla tyytyväinen. Palvelua ei saa, mutta joka ikisestä teeitevaan -hommasta joutuu koko ajan maksamaan kovempia palvelumaksuja. Palvelu, hah! Salli mun nauraa!! Ihan syvältä.
S pankki.
Halvin.
Oma pankkiiri.
Toimipisteitä on paljon ja ovat auki myös viikonloppuisin.
Pienimmät korot.
joka pankki nostaa hintoja nykyisin ei saa ilmaiseksi.
Olen kohtalaisen tyytyväinen Osuuspankkiin, koska saan sieltä bonuspisteitä, joilla voin kuitata palvelu- ja vakuutusmaksut ja jää vielä ylikin. Tyytymättömyyden aiheet ovat aika pieniä, en esim. pidä verkkopankin ulkonäöstä ja "tapahtumavirrasta" tai siitä, että tyrkyttävät jatkuvasti mobiilipankkia ja uhkailevat avainlukulistan lopettamisella.
Oman paikkakunnan pieneen Osuuspankkiin. Pääsee tiskille helposti asioimaan jos on tarve, pankinjohtaja huikkaa huoneestaan terkut kun näkee. Ei ryysistä, ei jonotuksia.
Kaikki tuo on kaupungissa jo menetetty...........
Nordea. Kaikki palvelut ilmaisia ainakin minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-pankki. Toimii ja on ilmainen. En halua maksaa älyttömiä asiakasmaksuja. t. entinen Nordean ja Dansken asiakas
Ovat korottamassa maksuja S-pankissa moninkertaiseksi
Ensinnäkään Nordeassa ei ole ikinä ollut mitään maksuja ja toisekseen s-pankkikaan ei peri eikä ole korottamassa niitä ei-perimiään maksuja.
Molemmissa olen asiakas, pääpankki on Nordea.
Nordea, ei ole ollut koskaan mitään valittamista, asiakkaana siitä asti, kun se on ollut olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Nordea. Kaikki palvelut ilmaisia ainakin minulle.
Sama täällä ja aina kun jotain erityistä tarvii niin kaikki hoituu, viimeksi kävimme maksamassa uutena ostetun auton kertamaksulla, omalta tililtä, aika tilattiin ja haluamamme aikaan saatiin.
Sen verran arkajalka olen etten verkkopankkimaksuna uskaltanut liki 50 000e alkaa siirtämään, joten koimme sen paremmaksi tehdä pankissa.
Olen ollut koko ikäni KOP, Meritan ja nyt Nordean asiakas. Olen kerran eläessäni aikonut vaihtaa pankkia, kun en 20-vuotiaana, vakituisessa työsuhteessa olleena meinannut saada pankkikorttia. Sanoin konttorinjohtajalle, että kirjoitan syrjinnästä Hesarin yleisönosastoon ja sain kortin.
Muista pankeista ei siis ole kokemusta, mutten usko, että ne kovin toisistaan poikkeavat. Lainani olen aina kilpailuttanut ja Nordea on aina halunnut tehdä halvimman tarjouksen. Pankkineuvojani ovat aina hoitaneet asiani, kuten olen halunnut. Premium-asiakkaana ei mene palvelumaksujakaan.
Vierailija kirjoitti:
Oman paikkakunnan pieneen Osuuspankkiin. Pääsee tiskille helposti asioimaan jos on tarve, pankinjohtaja huikkaa huoneestaan terkut kun näkee. Ei ryysistä, ei jonotuksia.
Voi että, kuulostaa mukavalta! :)
Riikka76
</p>
<p> kirjoitti:joka pankki nostaa hintoja nykyisin ei saa ilmaiseksi.
Ilmaisia on nyt ja on olleet aina sekä Nordea, että Spankki.
Spankki nostaa jonkin ikivanhan kortin hintaa, mutta kuka sellaista kivikautista enää käyttää, jos vaihtaa uudempaan korttiin, on edelleen ilmainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi että, kuulostaa mukavalta! :)
Kuulostaa meidän Nordealta....
S-pankki. Todella hyvä. Konttori lähes jokaisella s-kaupan kassalla. Uusia tilejä voi perustaa ihan kotisohvalta. Ei silti sovelly ehkä yrityslainoihin, Pienelle velattomalle yritykselle erinomainen.
Onko kokemuksia OmaSäästöpankista?
Ukko38 kirjoitti:
S pankki.
Halvin.
Oma pankkiiri.
Toimipisteitä on paljon ja ovat auki myös viikonloppuisin.
Pienimmät korot.
Mitenkä niin halvin...eihän tuo mitään maksa, niinkuin ei Nordeakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei nykyisiin pankkeihin voi kukaan olla tyytyväinen. Palvelua ei saa, mutta joka ikisestä teeitevaan -hommasta joutuu koko ajan maksamaan kovempia palvelumaksuja. Palvelu, hah! Salli mun nauraa!! Ihan syvältä.
Palvelua saa kun se tilaa...ja mitä maksuja kaikki tuntuu maksavan, ei minulla mene mitään.