Mihin pankkiin olet tyytyväinen ja miksi?
Kommentit (33)
S-pankki riittää pienituloiselle perusduunarille. Ilmainen, pankkipisteitä on kaikkialla missä on Prisma, ja ne ovat auki kellon ympäri. Siinä tulikin jo monta asiaa, missä muut pankit eivät enää nykypäivänä pysty kilpailemaan.
Handelsbanken. Heittämällä paras lainatarjous. Nyt lähti kaupungistamme konttori, mutta naapurikaupunkiin pääsee jos on tarvetta. Nordeasta soittivat ja halusivat tarjota asiakkuutta, mutta en vaihda. Avain säästöpankkiin aioimme siirtyä kun pikkupaikkakunnaltamme mukava konttori löytyy, mutta handelsbanken halusi pitää asiakkaana. Nordeakaan ei huono asiakkailleen.
Vierailija kirjoitti:
S-pankki. Toimii ja on ilmainen. En halua maksaa älyttömiä asiakasmaksuja. t. entinen Nordean ja Dansken asiakas
Toimii... mutta UX on jotain onnettoman ja karmean välimaastosta. Miten tilisiirrostakin on saatu niin vaikeaa. Täydellinen karvalakkimalli pankista ja kyllä todella hyväsydäminen saa olla jotta sitä kehtaa pankiksi kutsua...
En mihinkään. Tällä hetkellä Nordean ja S-pankin asiakas ja S-pankki se huonompi. Nordealla on vaikeuksia luotettavuudessa esimerkiksi sijoituspalveluissa.
Olen tyytyväinen Nordeaan. Mobiilipankki on huippu ja paljon parempi kui op:ssa. On nuo mokailleetkin, mutta asiat on saatu selvitettyä.
Tosi hyvää palvelua olen saanut. Esim, kun uusi pankkikortti ei toiminutkaan niin asiakaspalvelija lupasi uuden kortin pikana maksutta. Uusi kortti tuli postissa kotiin kahden päivän kuluttua.
Op. Bonuksista menee pankkipalvelut ja vakuutuksista saa alennusta ja on muitakin jäsenetuja esim liittyen sijoittamiseen.
Op. Joka viikonloppu jokin huoltokatko, jolloin mitään pankkipalveluita ei voi käyttää. Nordea lienee sit seuraava pankki.
Mulla on kaksi pankkitiliä. Toinen Suomessa ja toinen nykyisessä asuinmaassani. Suomessa on käytössä Osuuspankki. En ole erityisen tyytyväinen. Korteissa om alvariinsa pitkiä käyttökatkoja. Siis suunniteltuja sellaisia. Täällä ulkomailla sellaiset "huoltokatkot" ovat ennenkuulumattomia. Ihmettelevät, että voiko toi oikeasti olla totta. Osuuspankissa on kuitenkin kiva, että sitä voi vieläkin käyttää avainluvuilla. Tää paikallinen tili on toistaiseksi toiminut ihan hyvin. Mutta ärsyttää, että pitää olla semmoisen ison laskimen kokoinen vekotin, että voi kirjautua nettipankkiin.
Handelsbanken. Ystävällinen ja asiantunteva palvelu. Erinomaiset ja tuottavat rahastot. Olin pitkään Nordean ja edeltäjiensä asiakas. Koskaan ei ehdotettu premium-asiakkuutta, vaikka varoja olikin. Kun sitten sain perintöä, heille tuli kiire tarjota private banking -asiakkuutta. Samalla tyrkytettiin pankin omia rahastoja, joihin olisi mennyt hurjat sivukukut. Handelsbanken on selvästi halvempi.