Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteesi ihmisestä, joka ei kiroile koskaan?

Vierailija
22.01.2021 |

Ei edes vahingossa tai edes kaikista lievempiä kirosanoja?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu, hieno.

Vierailija
2/12 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, etteikö kiroilisi koskaan. Ehkä kiroilee ummetustaan yksikseen paskalla istuessaan. Tai lyödessään vasaralla sormeensa kesämökillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuollaiseen oikeastaan edes kiinnitä huomiota, ennen kun hän jostain syystä sanoo jonkun kirosanan.

Vierailija
4/12 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, etteikö kiroilisi koskaan. Ehkä kiroilee ummetustaan yksikseen paskalla istuessaan. Tai lyödessään vasaralla sormeensa kesämökillä.

Just tällanen kiroilija mää oon. Todella, todella harvoin kiroilen ja yleensä vain omssa mielessäni.

Vierailija
5/12 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu, älykäs, hyvä sananvarasto kun ei kirosanoilla tarvi ilmaista itseään. Ei mikään juntti tai weetee.

Vierailija
6/12 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
7/12 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopyhä teeskentelijä 👎

Vierailija
8/12 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiroilu on itse asiassa älykkyyden merkki, ja sillä on muitakin hyviä vaikutuksia.

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2019/07/17/kuusi-syyta-miksi-kiroilu-on-s…

Vierailija
9/12 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti (ennen saattoi sanoa oikein suuttuessaan haista home), mutta nykyään ei enää sitäkään. Hänen kuultensa ei myöskään saa kirota, tai loukkaantuu.

Mukava äiti muuten ja olen jo tottunut, teinit joskus voivat päästää mummon kuullen pahan sanan.

Vierailija
10/12 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri kiroile muitten kuullen, sillä minulle on tuhannet kerrat sanottu ettei kiroilu sovi mulle. En ymmärrä, siis esimerkiksi sisarukseni ja vanhempani kiroilevat kuin kirvesmiehet konsanaan ja sitten kun itselläni tippuu alasin varpaille ja pääsee ärräpää, niin heti sanotaan ettei sovi. Älä kiroile kun kuulostaa niin väärältä. Yksin ollessa kirosanat kimpoilee seinistä, kun kukaan ei ole valittamassa. Kaverit taas ihmettelee miksen koskaan kiroile

N20

Vierailija
11/12 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirosanat ei ole koskaan kuuluneet mun sanavarastoon. Perheenjäsenet kyllä on kiroilleet. Olen jotenkin estynyt tuolla saralla.

Vierailija
12/12 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän