Voice of Finland 2021 OFFICIAL
Backstagella Pyhimys. Kuuluukohan sieltä niks naks?
Kommentit (4229)
Victoria lauloi kelvosti, ei vaan aika hyvin Björkin melko haastavan laulun. Ilta parantunut hienojen laulujen kera.
Harmi, että Katariina joutui lähtemään.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko hänen nimensä todellakin lausua viktuuuria?
Ei nyt ehkä kolmea u:ta, mutta ruotsinkielisen henkilön nimi lausutaan siten kuin henkilö itse sen haluaa lausuttavan (ruotsalaisittain tässä tapauksessa). Eli kyllä siinä varmaan kaksi u:ta kuuluu äännettäessä.
Vierailija kirjoitti:
Herkkyys olisi kuulunut Hectorin sinänsä pateettiseen lauluun. Töitä vaan ja eka paikka oli loukkaus muille laulajille.
Väärä kappale!! pelkkää huutoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ihme tämä Tinni on? Tosi vetelä ja mitäänsanomaton juontaja, tai ei voi oikeastaan juontajaksi edes tituleerata. Ei mitään ryhtiä tai draivia edes olemuksessa.
Mulla jäi Tinnistä huonot vibat kun oli juontamassa kautta jolloin Miia Kosunen voitti. Tinni totesi finaalissa ettei hän ollut huomannut tähän mennessä koko Miiaa että se osaa yleensä laulaa. Kausi oli sama jossa oli vimppa kertaa extra-osio, jossa Vallu Valpio jonkun kamunsa kanssa pilkkasivat joka jakson jälkeen laulajien ulkonäköä ja tyyliä. Valpio oli ihastunut Jennie Storbackaan ja pettymys oli niin suuri kun ei Jennie voittanut ja alkoivat sitten sättiä typeriä äänestäjiä. Sitten Extra lopetettiinkin.
En ymmärrä minäkään tuota Tinnin roikottamista backstage-porukoissa. Lieneekö jonkun Nelosen hlökuntaan kuuluvan tutun tuttu...? Onhan Tinni osallistunut Napakymppiinkin neiti X:nä. Ei siitä tainnut muistaakseni juttua syntyä...
Vierailija kirjoitti:
Kuka ihme tämä Tinni on? Tosi vetelä ja mitäänsanomaton juontaja, tai ei voi oikeastaan juontajaksi edes tituleerata. Ei mitään ryhtiä tai draivia edes olemuksessa.
🇺🇦🇮🇱
Tuliko Indrasta kenellekään mieleen Susanna Penttilä?
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama Victoria tekee, kaikki vaan hehkuttaa sitä varauksettomasti ilman minkäänlaista kritiikkiä. Kuka menisi hänen keikalleen?
Paljasjalkainen tekovittuuria 🤣
Höpö höpö juttujen kertoja, haluaa "esittää" pientä ja vaatimatonta, todellisuudessa pitää itseään kaiken yläpuolella, tunnnistan tollaset viherpiipertäjät.
Aina se vaatimattomuus ei kaunista, sitä pitää olla oikeasti.
Lainaus epäonnistui. Olin tulossa siis sanomaan tuosta Tinnistä, että vetelä on just oikea sana. Jotenkin uninen, ihan kuin olisi vahva Panacod-lääkitys päällä.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen suuresti myös valintaa Sergein ja Jennyn väliltä. Valmentajat puolustavat (Maija ja Sipetoni) omia valintojaan viime jaksossa tiputtaa ammattilainen siksi, että on enemmän annettavaa laulajalle joka ei ole niin ammattimainen. Kuitenkin kyseessä on Voice of Finland ohjelma jossa haetaan sitä parasta ääntä. Silloin ihmettelen että ammattilainen tiputetaan pois, koska valmentaja ei pysty hänelle mitään enää antamaan. Ei tässä ole kyse valmentajista loppupeleissä, vaan siitä parhaasta äänestä.
Toisaalta itse ihmettelen mitä kisassa tekee valmiiksi ammattilaulajia ja osa vielä ei edes ole suomalaisia. Eikö ole ura lähtenyt ilman kisaa?
Kyllä oli huonoja laulajia Maijan koko porukka. Ja niistäkin parhaimmat eivät päässeet jatkoon.
Tonilla ja Sipellä olivat kaikki hyviä. Nekin, jotka eivät knockoutissa päässeet jatkoon, olivat kaikki parempia kuin Maijan "huutajat".
Kaffepulla kirjoitti:
Lainaus epäonnistui. Olin tulossa siis sanomaan tuosta Tinnistä, että vetelä on just oikea sana. Jotenkin uninen, ihan kuin olisi vahva Panacod-lääkitys päällä.
Yleensähän se Tinni on ollut niin pirtsakka. Joku sitä kyllä nyt vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuliko Indrasta kenellekään mieleen Susanna Penttilä?
Vanessa Kurri tuli mieleen.
En ymmärrä, miten tuo Victoria on valmentajien mielestä niin hyvä. Ehkä siellä studiossa kuulostaa jotenkin paremmalta.
Ruudulla näyttää kaikin puolin laskelmoidulta ja tarkkaan mietityltä kuorelta koko tyyppi. Jotenkin on liian taiteilija tuonne tai minnekään. Ehkä siksi ei ole ura onnistunut ja nyt yrittää saada näkyvyyttä tuota kautta. Toivottavasti löytää, mitä on etsimässä. Epäilen, että levytyskuviot yms. olis hänelle pettymys, kun ei saisikaan esittää taiteilijaa vaan levy-yhtiö sanelisi, mitä laulaa ja miten.
Mun mielestä Tinni on aina söpö, vaikka olisi vähän pihallakin. Tosin tuo mitä sanoi Miia Kosusesta, oli hölmösti ja tahdittomasti sanottu.
En jaksaisi kuunnella Victoria pitemmän päälle. Sama juttu sen vaaleahiuksisen Millan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Tinni on aina söpö, vaikka olisi vähän pihallakin. Tosin tuo mitä sanoi Miia Kosusesta, oli hölmösti ja tahdittomasti sanottu.
Mitä se sanoi?
🇺🇦🇮🇱
Maijan tiimistä se mies (Antti) lauloi tänään täydellisesti, mutta biisi oli tylsä. Antti ei ole muuten jäänyt mieleen. Mitä hän on laulanut aikaisemmin?
Olikohan se Maijan tiimin mieslaulaja nimeltään Antti?
Finaalissa sanoi, että en ollut aikaisemmin huomannutkaan, että osaat laulaa tms.
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sanoi?
Voiii... Redille tulee itku ens jaksossa.