Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voice of Finland 2021 OFFICIAL

Vierailija
22.01.2021 |

Backstagella Pyhimys. Kuuluukohan sieltä niks naks?

Kommentit (4229)

Vierailija
741/4229 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kohtalaisen hyviä esityksiä on tippunut monia. En oikein ole vakuuttunut noiden kultakorvien selityksistä. Näytti vähän käsikirjoittajan lisäämältä kohtaukselta tää. Itse olisin ehkä valkannut muutaman kehityskelpoisena vaikka se esitys ei ihan 100% täydellinen ollutkaan. Loputkin voi pärjätä paremmin hyvänä päivänä tai toisella kappaleella tai saatuaan lisää kokemusta. 

Tää mennee jatkoo tää ukko joka nyt laulaa tulkoon mitä vaan? Esitys kesken niin en tiedä :D

Vierailija
742/4229 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkoon mitä vaan, mutta jatkopaikkaa ei kyllä tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/4229 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Lauri, miksi sinäkin sorrut kikkailuun. Olisi toiminut PALJON paremmin ihan vain laulettuna

Vierailija
744/4229 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hö. lopussa lähti keulimaan liikaa kykyjen yli tjsp. Olisin valkannut silti koska alku meni aika hienosti. 

Vierailija
745/4229 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nyt tippuu näin hyviä esityksiä? Kusi noussut päähän arvon kultakorvilla?

Vierailija
746/4229 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Pyhimys nukahtanut?

Vierailija
747/4229 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kohtalaisen hyviä esityksiä on tippunut monia. En oikein ole vakuuttunut noiden kultakorvien selityksistä. Näytti vähän käsikirjoittajan lisäämältä kohtaukselta tää. Itse olisin ehkä valkannut muutaman kehityskelpoisena vaikka se esitys ei ihan 100% täydellinen ollutkaan. Loputkin voi pärjätä paremmin hyvänä päivänä tai toisella kappaleella tai saatuaan lisää kokemusta. 

Tää mennee jatkoo tää ukko joka nyt laulaa tulkoon mitä vaan? Esitys kesken niin en tiedä :D

Tässä vaiheessa pakko tiputtaa isolla kädellä, koska joukkueissa rajallinen määrä paikkoja. Alkuvaiheessa pääsee helpommin mukaan, kun on vielä hyvin tilaa. 

Vierailija
748/4229 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänenmurros vanhalla miehellä.

Vierailija
749/4229 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kyllä että tällä voice kidillä on kokemuksen tuomaa varmuutta. Ja tietty lahjojakin. 

Vierailija
750/4229 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärsin että tuo viimeinen tyttö itki sitä, että nuo tuolit kääntyivät, mutta tuomarit vollottavat kun ajattelivat että hän itkee vaan omaa biisiään?

Vierailija
751/4229 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä vaiheessa pakko tiputtaa isolla kädellä, koska joukkueissa rajallinen määrä paikkoja. Alkuvaiheessa pääsee helpommin mukaan, kun on vielä hyvin tilaa. 

Näitä ei esitetä samassa järjestyksessä kun ne esiintyi kuvauksissa, joten näiden todellisesta järjestyksestä ei katsojilla ole havaintoa. Eli voihan se olla että yhdessä esityksessä nää on valkkaamassa tokaa esiintyjäänsä ja perään näytetyssä seuraavassa esityksessä melkein kaikilla on ryhmät täynnä jne. 

Vierailija
752/4229 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Pyhimys nukahtanut?

Pyhimyksen paikat on täynnä

Vierailija
753/4229 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Pyhimys nukahtanut?

Pyhimyksen paikat on täynnä

Ainahan ne on täynnä kun se valkkaa teoriassa joka jaksossa lisää ja tiputtaa entisiä. 

Vierailija
754/4229 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo Juha- Tapio tekee noita pieniä naaman irvistyksiä  ne näkyy vain sekunnin mutta lähes joka kerta kun puhuu. Mua alkoi tänään itsekseni naurattamaan kun ajattelin hassusti että koittaako se estää että ei muuttuisi ihmis sudeksi. Muistu jostain leffasta mieleen toi ajatus. Hyvä laulaja se kyllä on.

Vierailija
755/4229 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo Juha- Tapio tekee noita pieniä naaman irvistyksiä  ne näkyy vain sekunnin mutta lähes joka kerta kun puhuu. Mua alkoi tänään itsekseni naurattamaan kun ajattelin hassusti että koittaako se estää että ei muuttuisi ihmis sudeksi. Muistu jostain leffasta mieleen toi ajatus. Hyvä laulaja se kyllä on.

Joo, Juhalla on niitä äkillisiä ylähuulen nostoja silloin kun hän sanoo jotain väkevää ja painokasta. Kun aloin kiinnittää asiaan huomiota, nyt en enää osaa keskittyä muuhun Juhan puheenvuoroissa kuin noiden huulinykäisyjen bongailuun...:D

Vierailija
756/4229 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jakson alkupuolella esiintynyt nuori nainen olisi niin paljon kauniimpi ilman massiivisia huulitäytteitään. Miksi nämä täytteisiin koukuttuvat eivät itse sitä huomaa?

Vierailija
757/4229 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se jakson alkupuolella esiintynyt nuori nainen olisi niin paljon kauniimpi ilman massiivisia huulitäytteitään. Miksi nämä täytteisiin koukuttuvat eivät itse sitä huomaa?

No tämä tuntui huomaavan kun tuntui että yritti vääntää huuliaan pienemmäksi.... Tai ainakin silti näytti.

Vierailija
758/4229 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut alkupuolella tämä nainen, mutta huulet näyttivät vaivaavan itseäänkin.

Vierailija
759/4229 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten perjantain jaksosta pääsi jatkoon se Corflake Girliä kaulanut nainen, joka lauloi nuotin vierestä ja ääni oli niin ohut, että hädin tuskin riittää karaokeen. Maija olikin ainoa, joka kääntyi. Mielummin olisin suonut jatkopaikan sille samasta jaksosta jatkoon päässeen tytön Ville-isälle kuin tälle Tori Amosia imitoineelle naiselle.

Sunnuntain jaksossa jälleen ihmettelin kun Maija ainoana kääntyi sinne keski-ikäiselle naiselle, joka ei kyllä ollut kummoinen. Harmittaa se, että parempia jää rannalle ja sitten jatkoon otetaan keskinkertaisuuksia.

Vierailija
760/4229 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valmentajilla on ollut koko ajan nuo samat vaatteet? Onko nää kuvattu yhdessä päivässä?