Kertokaas minulle tyhmälle, että mitä puoluetta kannattaisi äänestää?
Haluan, että poliiitikkomme ajattelisivat ensisijaisesti Suomen etua, olisi tasa-arvoinen ja oikeasti vihreä.
Ei "vihreä" kuten meidän vihreät jotka huristelee taksilla
Joten kertokaas työ viisaammat, että mistä löytyisi sellainen puolue tai edes yksi henkilö josta löytyisi nuo minun mainitsemat kolme ihannetta
Kommentit (41)
Jotain Vihreitä kai sitä suositellaan ihan viralliselta taholta, että maailma pelastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KD
tää on varmaan tsoukki, kd ajaa valkoisten uskovaisten etua, vaikka rikoksien avulla. Tasa-arvo on kirous saatanasta kd:lle, jumala loi naisen miehen orjaksi, homous on syntiä, Abortti on syntiä, Naisen itsemääräämisoikeus on syntiä. KD voisi ehkä periaattessa olla maailman pelastamisen puolella ilmastonmuutoksen suhteen jne, mutta mieluummin fanittaa rasisteja ja fasisteja ja nasuja.
En ole asiantuntija, mutta Jeesukseen uskovana haluan sanoa sen, että raamattu on ikivanha kirja ja koska sen ajan ihmiset olivat moraaliltaan aika raadollisia, itse en anna raamatulle liikaa painoarvoa
Jeesus ei edes sanonut homoista mitään. Sanoiko abortista mitään? Luulisin ei. Jeesuksen opetuksia arvostavat kristityt, juutalaiset, muslimit, wiccat, ateistit, jne.
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin, että esim. Riikka Purra PS:ssä. On vegaani, vaikkei siitä numeroa tee. Ajattelee myös Suomen etua, eikä ole mitään sellaista vastaan, missä ei ajattelisi tasa-arvoa.
Tämäkin päivä oli nähtävä, miten persut ovat vihreämpiä kun Vihreät-puolue.
Igor ja Pjotr St. Petersburg kirjoitti:
Äänjesta Pjersuja
Tottamaar toveri!
-kaasuputki Lipponen, kommunisti Kontula
Vierailija kirjoitti:
vihreältä kuulostaa.
Suomen etu ei sovi samaan lauseeseen Vihreiden kanssa. Vihreät ajavat ihan jonkun muun etuja.
Aika vaikea. Petrus Pennasen puolue varmaan, mikäs se nykyään olikaan .
PS osittain täsmää, tosin monilla alueilla ei löydy ehdokasta joka täyttäisi yhtäkään kriteeriä, muutamalta alueelta löytyy taas. Omasta vaalipiiristäni esim ei löydy PS ehdokasta joka soveltuisi ja etelästä löytyy.
Sannan puoluetta tieten, ollut Voguenkin kannessa kuten Kamala Harris.
KD