Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset nauttivat kun itken ja kärsin elämässä.

Vierailija
22.01.2021 |

Voiko kenelläkään olla karseampaa elämää kuin minulla? Minulla yhdistyy taidottomuus, yyhmyys, rumuus, köyhyys ja yksinäisyys.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun roolittaminen esim kiusatuksi, on yleistä. Kuitenkin määrität oman arvosi itse. Toisten teot ja sanat ei vaikuta arvoosi mitenkään.

Vältä kiusaajia. Älä anna niille mitään reaktioita. Vaikka kuka ärsyttäisi miten, voit itse päättää miten reagoit. Älä reagoi vaan poistu paikalta.

Hae jotain keskusteluapua vaikka aikuisilta. Päätä että sinulla on oikeus elää siinä missä muillakin eikä sinua saa enää mollata.

Vierailija
2/6 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos asia noin on, niin kyllähän se on karseeta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että ihmiset sellaisesta nauttivat, jolleivat ole jotenkin häiriintyneitä tms.

Vierailija
4/6 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vaihdat seuraa tai vaihdat maisemaa. Jossain täytyy olla joku mukava.

Vierailija
5/6 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta kun sinä alat voida hyvin niin ne alkaa kärsiä. Ala voida hyvin ja ammenna niiden pahasta olosta hyvää fiilistä. Niin minäkin teen kun oikein menen ja tyrkytän itseäni ihmisten joukkoon jotka inhoaa minua. Saan siitä säväreitä, kuin seksiä mutta parempaa.

Vierailija
6/6 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo muttta silloinhan on tavallaan turvassa. Koska monesti esim sanotaan että esim kuolema ei tule ovikelloa rämpyttäen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän